agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin

2 lata Gwarancji Comfort na tablety i smartfony Yarvik

2013-06-10 11:07:00

Firma Yarvik teraz oferuje klientom nową 2-letnią gwarancją Comfort na tablety oraz smartphony. Dzięki niej zapewniony zostaje m.in. odbiór door to door, pomoc telefoniczna oraz mailowa jak i gwarancja naprawy w ciągu 10 dni roboczych. Zapraszamy również do zapoznania się z nową, znacznie uproszczoną procedurą RMA .

Na każdy tablet i smartphon Yarvik, począwszy od dnia zakupu, na obszarze UE będzie obowiązywała 2-letnia gwarancja specjalna Yarvik. Klient zyskuje dwa lata specjalnej opieki gwarancyjnej - gdy przeprowadzenie naprawy będzie niezbędne, klient nie będzie musiał wracać do sklepu, w którym produkt został zakupiony. Produkt jest odbierany w dogodnym dla klienta czasie i miejscu. Po dostarczeniu produktu do Centrum serwisowego Yarvik zostanie on naprawiony lub wymieniony, a następnie odesłany do klienta końcowego w przeciągu 10 dni roboczych. Zanim jednak klient zgłosi produkt w procedurze gwarancyjnej ważne jest, aby w pierwszej kolejności odwiedził on stronę yarvik.com/service i forum.yarvik.com aby uzyskać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, bądź youtube.com/yarvik, aby zobaczyć filmy wideo prezentujące odpowiedzi na najczęściej pojawiające się problemy. Gdy te informacje nie są wystarczające by rozwiązać problem z tabletem bądź smartphonem, klienci mają możliwość skorzystania z poniższej procedury gwarancyjnej.

Do każdego tabletu i smartphona Yarvik dołączana jest karta 2-letniej gwarancji specjalnej. Jeżeli uzyskanie wsparcia lub złożenie reklamacji są niezbędne, karta gwarancji specjalnej odsyła klienta na stronę internetową www.yarvik.com/service. Poprzez formularz zapytania o wsparcie techniczne lub za pośrednictwem darmowej* usługi wsparcia telefonicznego pracownicy naszego Centrum serwisowego Yarvik rozwiążą wszelkie problemy zgłaszane przez klientów zamieszkujących na obszarze UE. Jeżeli pracownicy Centrum serwisowego Yarvik stwierdzą, że problem z urządzeniem może zostać rozwiązany w ramach usługi gwarancyjnej - ale nie poprzez kontakt telefoniczny ani za pośrednictwem poczty e-mail - produkt zostanie odebrany od klienta. Klient otrzyma pocztą e-mail numer RMA, wraz z etykietą wysyłkową UPS i jest zobowiązany do skontaktowania się z miejscowym przedstawicielstwem firmy kurierskiej UPS, w celu ustalenia czasu odbioru przesyłki spod podanego adresu na obszarze UE
Po odbiorze każdy produkt jest sprawdzany. Po zdiagnozowaniu problemu i stwierdzeniu, że warunki gwarancji pozwalają na świadczenie usługi, centrum serwisowe Yarvik: naprawi lub wymieni produkt na model identyczny lub równorzędny oraz zwróci go w przeciągu maksymalnie 10 dni roboczych. Centrum serwisowe Yarvik świadczy usługi na obszarze UE, a jego pracownicy porozumiewają się w sześciu językach: holenderskim, angielskim, francuskim, niemieckim, polskim i hiszpańskim. Pozwala to zapobiec ewentualnym problemom z komunikacją i przyspiesza proces gwarancyjny.

Gwarancja specjalna Yarvik jest usługą darmową - zarówno dla sprzedawców jak i klientów - pod warunkiem, że zgłoszenie gwarancyjne spełnia warunki świadczenia usługi.
*połączenie bezpłatne na obszarze NL, BE, UK, FR, DE, PL i ES (w innych krajach opłaty za połączenie wg lokalnych stawek).

źródło: yarvik/agdrtv24.pl
 

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe