agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Electrolux w nowej kampanii promującej suszarki

Electrolux w nowej kampanii promującej suszarki

DUŻE AGD / Pralki / Suszarki / 2017-02-27 12:43:00

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń to hasło nowej kampanii promującej sprzęt do pielęgnacji ubrań. Działania komunikacyjne mają na celu podkreślenie kluczowych z punktu widzenia konsumenta benefitów produktu. Electrolux udowadnia, że dzięki korzystaniu z suszarki konsumenci oszczędzają czas, który zwykle przeznaczają na prasowanie czy rozwieszanie ubrań. Suszarki wyróżnione certyfikatem Woolmark Blue z linii DelicateCare pozwalają odświeżyć odzież już w 16 minut!

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Na potrzeby kampanii uruchomiono dedykowaną stronę internetową: www.electrolux.pl/local/toproste/.

Akcja obejmuje głównie działania w digitalu (display, YouTube pre-roll, kanały social media Electrolux). W ramach akcji uruchomiono także promocję „Komfortowy odkurzacz w prezencie”, w ramach której konsumenci, którzy zakupią suszarkę, otrzymają za darmo sprzęt do odkurzania marki Electrolux.

Za kreację i egzekucję działań marketingowych odpowiedzialna jest agencja Feno, komunikacją PR zajmuje się Multi Communications. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

źródło: electrolux/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe