agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Epson WorkForce M105 w testach użytkowników

Epson WorkForce M105 w testach użytkowników

SPRZĘT KOMPUTEROWY / Drukarki, skanery i akcesoria / 2013-07-17 13:08:00

Są już pierwsze opinie użytkowników testujących drukarki Epson z systemem stałego zasilania w atrament (tzw. ITS - Ink Tank System). Testerami są czytelnicy miesięcznika Komputer Świat.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Pierwsze uwaga o instalacji i instalacji monochromatycznej drukarki M105 opublikował Daniel, który pracuje jako instruktor-wykładowca w Klubie Seniora prowadząc kursy komputerowe dla osób 55+ przeciwdziałając ich wykluczeniu społecznym i technologicznym. Jego opinie dostępne są w sieci na stronie: http://www.komputerswiat.pl/Epson---testuj-z-nami/

[[[zdjecie,11728,duze]]]

ITS czyli stałe zasilanie w atrament

Po ubiegłorocznym sukcesie pierwszych urządzeń ze stałym zasilaniem w atrament (ang. ITS - Ink Tank System) Epson wprowadził wiosną tego roku 8 nowych urządzeń tego typu. Trzy monochromatyczne Epson Worforce M100, M105 i M200 z atramentem w butelkach 140 ml wystarczających na druk 11 tys. stron A4 (w komplecie z drukarka są dwie butelki po 140 ml) i pięć kolorowych Epson L110, L210, L300, L355 i L550 z atramentem w butelkach 70 ml umożliwiających wydruk 6,5 tys. stron w kolorze i ok. 4 tys. czarnobiałych (urządzenia L300, L355 i L550 dostarczane są z dwoma dodatkowymi butelkami czarnego atramentu, co pozwala wydrukować łącznie 12 tys. stron mono). Rozwiązanie to pozwala obniżyć koszty druku strony A4 (bez kosztu papieru) poniżej 1 grosza w wersji czarno-białej i poniże 2 groszy w kolorze.

Decyzja ta jest częścią strategii firmy Epson - „niski koszt i wysoka jakość” polegającej na zapewnianiu użytkownikom domowym i niewielkim firmom, urządzeń umożliwiających wysokiej jakości wydruki przy niewielkich kosztach, jednocześnie z uniknięciem problemów związanych z używaniem nieoryginalnych atramentów czy innych systemów uzupełniania atramentu.

„Akcja testowania naszych urządzeń bezpośrednio przez użytkowników jest - naszym zdaniem - najlepszym sposobem na uzyskanie informacji, czy rzeczywiście skutecznie wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i czy zaspokajamy ich oczekiwania w takim stopniu jak to założyliśmy” - mówi Robert Reszkowski, manager produktów konsumenckich z polskiego oddziału Epson Europe. „Wybrane osoby testujące mają bardzo zróżnicowane doświadczenie i różne potrzeby - uważnie czytam ich spostrzeżenia i uwagi z codziennej pracy z naszymi urządzeniami.”

źródło: epson./agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe