LED wkracza na salony
Ruszyła kampania Samsung „LED Salonowy”. Jej celem jest wsparcie sprzedaży telewizorów Samsung LED TV oraz umocnienie pozycji tego producenta na rynku telewizorów LED w Polsce. Hasło przewodnie kampanii to „LED Salonowy - władca płynności”. Tym, co wyróżnia Samsung LED TV serii 8, jest innowacyjny standard płynności i czystości odwzorowania ruchu - Clear Motion Rate. Te właśnie cechy obrazuje film, którego bohaterami są młode lwy.
I nie była to komputerowa animacja, tylko sceny nagrane z udziałem dzikich zwierząt. Ekipa produkująca spot stanęła przed sporym wyzwaniem. Plan zdjęciowy wymagał specjalnych przygotowań, ponieważ zjawiły się na nim dwa lwiątka - Sara i Leon. O dobre samopoczucie aktorów dbał zespół treserów i opiekun lwów - Ludvik Berousek, który prowadzi hodowlę zwierząt występujących w filmach. Młode lwy będzie można zobaczyć na stronie internetowej www.ledsalonowy.pl oraz na telewizorach w punktach sprzedaży.
Zaawansowana technologia Clear Motion Rate 800 Hz oraz smukły design telewizorów Samsung LED TV serii 8 będą komunikowane w działaniach z zakresu ATL, BTL i PR. Samsung LED TV pojawi się też w reklamach prasowych, online i na outdoorze. Działania ATL będą prowadzone również we współpracy z producentem mebli Kler. Na potrzeby wspólnie prowadzonego konkursu na stronie internetowej pojawi się aplikacja, dzięki której będzie można umeblować wirtualny salon. Autorzy czterech najciekawszych aranżacji umeblują wnętrza swoich domów meblami z kolekcji Kler.