agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Amica nie zwalnia tempa w działaniach promocyjnych

Amica nie zwalnia tempa w działaniach promocyjnych

2015-08-05 12:02:36

Doskonała technologia prania i suszenia, oszczędność czasu i pieniędzy - te korzyści zostają podkreślone w działaniach promocyjnych firmy Amica, dotyczących nowej, pełnej oferty w kategorii „pralnictwo”. Start kampanii reklamowej pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt” przewidziany jest na początek sierpnia i obejmować będzie aktywność w miejscu sprzedaży, w internecie, TV.

Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży suszarek do ubrań, firma Amica w swojej ofercie dysponuje pełną kategorią urządzeń w segmencie „pralnictwo”, oferując również nowe, lepiej wyspecjalizowane pralki oraz pralko-suszarki. W działaniach komunikacyjnych podkreślone zostaje zaawansowanie technologiczne produktów, mnogość oferowanych funkcji, wpływających na jakość prania i suszenia ubrań oraz nasze zdrowie (pranie antyalergiczne). Zwraca się również uwagę na poczynione oszczędności, jeśli chodzi o czas, budżet, czy domową przestrzeń (w przypadku zdecydowania się na urządzenie typu dwa w jednym jakim jest pralko-suszarka).

Producent sprzętu AGD chce dotrzeć do konsumenta z informacją o swojej nowej ofercie w segmencie „pralnictwo” za pomocą różnorodnych kanałów. W telewizji pojawi się billboard sponsorski. Aktywność w internecie będzie widoczna m.in. na największych kanałach społecznościowych (You Tube, Facebook, Instagram). Aktualne treści dotyczące produktów będą obecne również na stronie domowej www.amica.pl (zakładka Produkty i Inspiracje). W sklepach pojawią się dedykowane materiały POSM.

źródło:amica/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe