agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin

Surfowanie super tanie w zestawie z tabletem od T-Mobile

2016-08-08 18:49:46

Naprawdę warto teraz odwiedzić salon T-Mobile, bo ceny niewyobrażalnie wprost spadły i najlepsze tablety można kupić już od złotówki. Prawdziwym hitem od T-Mobile jest super zestaw Lenovo MIIX 300 2w1 z modemem lub routerem za złotówkę na start oraz Internetem LTE bez limitu.

T-Mobile w nowej promocji połączył tablety z Internetem mobilnym w idealne duety cenowe. Prawdziwą technologiczną perełką jest tablet Lenovo MIIX 300 2w1 wraz z modemem lub routerem mobilnym do wyboru w opłacie na start obniżonej z 599 złotych do złotówki w taryfie MAX z Internetem LTE bez limitu. Lenovo MIIX 300 to wyjątkowo lekkie urządzenie 2w1 - tablet z odłączaną klawiaturą, dzięki czemu w każdej chwili tablet można zamienić w wygodny do pracy laptop. Taka konfiguracja sprawia, że jest to wprost wymarzony prezent dla młodzieży, który sprawdzi się zarówno do nauki, jak i rozrywki.


W T-Mobile Internet LTE z laptopem lub tabletem jest dostępny w trzech różnych zestawach, a w nowej promocji większość cen urządzeń na start została obniżona nawet do złotówki. Umowa jest zawierana na 24 miesiące. Ciekawie przedstawia się taryfa MAX, która przy miesięcznej opłacie 69,99 zł, oprócz nowoczesnych urządzeń, oferuje duży 50 GB pakiet danych oraz całkowicie za darmo Internet LTE bez limitu. Podstawowy pakiet 50 GB jest wykorzystywany tylko poza zasięgiem LTE, który obecnie w sieci T-Mobile obejmuje ponad 95% populacji.

Biegiem po tablet - kampania reklamowa

Wakacyjną ofertę wspiera dedykowana kampania marketingowa, utrzymana w konwencji Hitu od T-Mobile. W telewizyjnym tagu produktowym będzie można zobaczyć Tomasza Kota, którego żadna przeszkoda nie powstrzyma w biegu po Lenovo MIIX 300 2w1 w najnowszej ofercie T-Mobile. Spot można już obejrzeć na YouTube.

Dodatkowe działania obejmują reklamę wielkoformatową, ekrany cyfrowe w warszawskim metrze oraz materiały BTL w salonach operatora. Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Za kreacje w Internecie odpowiada SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7.

Oferta internetowa skierowana jest zarówno do nowych, zmieniających numer jak i obecnych klientów T-Mobile. Regulamin oraz pełna oferta urządzeń w promocyjnej cenie dostępne są na stroniewww.t-mobile.pl.

źródło: t-mobile/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe