Panasonic przeznaczy 2000 euro na eko-edukację

Poleć znajomemu
Panasonic 2012-10-10 17:29:00

Rusza III edycja programu Eko-szkoła w Polsce. To zakrojony na szeroką skalę międzynarodowy projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych, który powstał przy współpracy firmy Panasonic i pozarządowej Fundacji na Rzecz Edukacji Ekologicznej. Szkoły uczestniczące w Programie mają również możliwość wzięcia udziału w konkursie na „Eko-pamiętnik” i szansę na zdobycie 2000 euro dotacji na działania proekologiczne oraz sprzętu Panasonic.

Projekt Eko-szkoła umożliwia uczniom szkół podstawowych w wieku 6 - 11 lat naukę o zmianach klimatycznych oraz sposobach ochrony przyrody w ciekawy i interesujący sposób. Celem Programu Eko-szkoła jest kształtowanie przyjaznej postawy wobec środowiska naturalnego. W ramach programu Panasonic udostępnia uczestniczącym w Programie szkołom bezpłatne materiały edukacyjne dla uczniów oraz materiały dydaktyczne dla nauczycieli. Szkoły uczestniczące w Programie mają również możliwość wzięcia udziału w konkursie na „Eko-pamiętnik”. Konkurs składa się z trzech etapów: krajowego, europejskiego oraz światowego finału. Aby wziąć udział w krajowym etapie konkursu, dzieci wypełniają „Eko-pamiętniki własnymi przemyśleniami odnośnie ekologii i pomysłami na działania proekologiczne lub opisują i rysują to, czego nauczyły się podczas zajęć. Każda szkoła może przesłać maksymalnie 3 uzupełnione „Eko- pamiętniki” do krajowego oddziału firmy Panasonic. Wyboru zwycięskich „Eko-pamiętników” dokonuje Komisja CSR krajowego oddziału firmy Panasonic.

Nagrodami dla szkół w konkursie na „Eko- pamiętnik” jest sprzęt marki Panasonic
Szkoła - Zwycięzca etapu europejskiego otrzymuje 2 000 euro na ekologiczne działania uzgodnione pomiędzy szkołą a firmą Panasonic Marketing Europe.

źródło: panasonic/agdrtv24.pl

Sprawdź najniższą cenę produktu

Ajax

O firmie Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju i inżynierii elektronicznej technologii i rozwiązań dla klientów do zastosowania domowego, biznesowego, mobilnego i osobistego. Od swojego powstania w 1918 roku firma rozszerzyła swoją obecność na całym świecie i obecnie zarządza ponad 500 połączonymi spółkami, które na rok finansowy zakończony 31 marca 2013 r. zanotowały skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 7.30 bilionów jenów (68 miliardów Euro). Firma oddana jest tworzeniu nowych wartości poprzez innowacje we wszystkich grupach produktowych, aby zapewnić lepsze życie i lepszy świat dla swoich klientów.

Szukaj w serwisie:

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymyać nowości z rynku lub informacje o promocjach

sony samsung philips canon asus gigabyte siemens
AGD :: RTV :: KOMPUTERY :: FOTO :: WIADOMOŚCI :: WYDARZENIA :: WYWIADY :: NAGRODY :: EKOLOGIA :: PROMOCJE :: PRODUCENCI :: TESTY :: SKLEPY :: RSS :: KONTAKT
Copyright © agdrtv24.pl 2017, Wszelkie prawa zastrzeżone, wykonanie: skyagency.pl RSS
Gazetki_promocyjne
S K L E P