Deloitte

Obsługa i szybkość ― ważniejsze niż cena

Obsługa i szybkość ― ważniejsze niż cena

2014-05-14 09:55:00

Z pozoru niemożliwe lub zbyt wygórowane mogą się wydawać dzisiejsze oczekiwania i potrzeby konsumentów wobec branży e-commerce. Wcale jednak takie nie są, gdy przyjrzymy się im bliżej lub zrozumiemy, jakie motywy kierują klientem w dobie powszechnej mobilności, multitaskingu i customizacji.

czytaj więcej
Prawie 96 proc. osób przynajmniej raz w tygodniu wykorzystuje publicznie dostępne i darmowe Wi-Fi do zadań związanych z pracą

Prawie 96 proc. osób przynajmniej raz w tygodniu wykorzystuje publicznie dostępne i darmowe Wi-Fi do zadań związanych z pracą

2013-10-07 16:27:00

Aż 96 proc. ankietowanych Amerykanów, którzy korzystają z publicznego transportu, wykonuje swoje czynności służbowe za pośrednictwem ogólnodostępnego w nich Wi-Fi. Jednocześnie, aż jedna piąta respondentów przyznaje, że na swoim tablecie lub smartfonie nie ma hasła zabezpieczającego lub nawet PIN-u - to wnioski z badania firmy GFI Software. Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte te dane powinny być niepokojące dla firm, które nie mają sposobów na odpowiednią ochronę swoich danych i systemów IT biorąc pod uwagę wskazane nawyki użytkowników w korzystaniu z urządzeń mobilnych. Edukacja pracowników, którzy muszą nauczyć się jak bezpiecznie korzystać z urządzeń mobilnych w celach zawodowych powinna stać się dla firm priorytetem.

czytaj więcej
Ostatnia chwila na zgłoszenie się do rankingu firm technologicznie innowacyjnych

Ostatnia chwila na zgłoszenie się do rankingu firm technologicznie innowacyjnych

2012-07-12 11:03:00

Termin przyjmowania zgłoszeń do 13. edycji konkursu mija 13 lipca 2012 r. Rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe” nagradza najszybciej rozwijające się firmy innowacyjne w zakresie technologii. Pod uwagę brane jest m.in. tempo wzrostu osiąganych przychodów.

czytaj więcej
Polskie firmy potrzebują strategii zarządzania mediami społecznościowymi

Polskie firmy potrzebują strategii zarządzania mediami społecznościowymi

2012-04-12 09:17:00

Dla polskich firm główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych jest fakt, że narzędzia tego używa konkurencja - twierdzi tak aż 62% przedstawicieli przedsiębiorstw, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte. w ramach raportu „Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej”.

czytaj więcej
Polskie firmy stawiają na wzrost przychodów, a nie cięcie kosztów

Polskie firmy stawiają na wzrost przychodów, a nie cięcie kosztów

2012-02-17 11:56:00

Ponad 1/3 dyrektorów finansowych w Polsce ocenia, że bieżący rok będzie dobrym czasem na inwestycje. Sytuacja finansowa polskich firm jest korzystna, dlatego przedsiębiorcy zamierzają koncentrować się głównie na wzroście przychodów - tylko dla jednej czwartej priorytetem będzie restrukturyzacja. Największym zagrożeniem dla prowadzenia działalności będzie ryzyko kursowe. Takie m.in. wnioski płyną z drugiej edycji międzynarodowego badania dyrektorów finansowych (CFO) przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte wśród przedstawicieli dużych firm w Polsce i Europie Środkowej.

czytaj więcej

Szukaj w serwisie:

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymyać nowości z rynku lub informacje o promocjach

sony samsung philips canon asus gigabyte siemens
AGD :: RTV :: KOMPUTERY :: FOTO :: WIADOMOŚCI :: WYDARZENIA :: WYWIADY :: NAGRODY :: EKOLOGIA :: PROMOCJE :: PRODUCENCI :: TESTY :: SKLEPY :: RSS :: KONTAKT
Copyright © agdrtv24.pl 2017, Wszelkie prawa zastrzeżone, wykonanie: skyagency.pl RSS
Gazetki_promocyjne
S K L E P