Konkurs "Edifier"
Czas trwania konkursu: 2012-07-13 - 2012-07-31 (Konkurs został zakończony)
Polub naszą stronę. Kolejne konkursy już wktórce!

 

Wyniki Konkursu:

I Miejsce - Adrian Borowiński, hasło: "Edifier - Usłysz brzmienie jakości".
II Miejsce - Piotr Czerniakiewicz, hasło: "Edifier - dźwięk absolutny"

 

Poprawne odpowiedzi na pytania to:

 

1.Ile jest linii produktów Edifier? - 3

2. Do jakiej linii produktów należą nagrody w naszym konkursie? - Edifier Image

3. W ilu kolorach dostępne są na rynku polskim głośniki Aurora - 3
 

Gratulujemy zwycięzcom.

 

Odpowiedz na 3 proste pytania dotyczące marki Edifier i ułóż hasło reklamowe ze słowam "Edifier".

Nagrody

I MIEJSCE: GŁOŚNIKI EDIFIER AURORA
 

AURORA MP300 Plus – dyskretny i elegancki system głośników multimedialnych przeznaczony dla osób ceniących niebanalne formy, atrakcyjną kolorystykę przy jednoczesnej oszczędności miejsca. Nieszablonowy design oraz interesująca kolorystyka czynią z niego idealne rozwiązanie dla osób nowoczesnych, lubiących kompaktowość i elegancję. Małe rozmiary i waga poniżej 1 kg sprawiają, że zestaw jest także praktycznym rozwiązaniem dla osób pragnących cieszyć się ulubioną muzyką wszędzie tam, gdzie się aktualnie znajdują – także w podróży.

 

II MIEJSCE: GŁOŚNIK  DO LAPTOPA EDIFIER MP250
 

Sound to Go MP250 to niewielki, kompaktowy głośnik, zdobywający liczne nagrody na międzynarodowych targach i konkursach techniki użytkowej. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich pasjonatów muzyki, którzy nie przepadają za korzystaniem ze słuchawek, a np. z powodu braku miejsca lub częstych podróży są zmuszeni korzystać z głośników wbudowanych w laptopy bądź komputery PC. Ten w pełni przenośny, stylowy i smukły mikrogłośnik zamknięty jest w eleganckiej obudowie ze szczotkowanego aluminium.

Zobacz regulamin

NOWOŚCI RTV

Nowy 32 calowy telewizor TELEFUNKEN, czyli smart TV  w wersji ekonomicznej

Nowy 32 calowy telewizor TELEFUNKEN, czyli smart TV w wersji ekonomicznej

2017-03-28

Zgodnie z opublikowanymi przez PwC badaniami dotyczącymi zmian zachodzących na rynku wideo w Polsce, dotychczasowe granice pomiędzy rodzajem treści wideo a miejscem i sposobem ich konsumpcji zaczynają się zacierać. W kontekście tych zmian najczęściej wymieniane są smartfony, jednak również w przypadku telewizorów możemy zaobserwować  istotne zmiany. Widzowie nie tylko przeglądają materiały typowo telewizyjne na urządzeniach mobilnych, lecz również co raz częściej treści klasycznie internetowe oglądają na odbiornikach TV.

Szukaj w serwisie:

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymyać nowości z rynku lub informacje o promocjach

sony samsung philips canon asus gigabyte siemens
AGD :: RTV :: KOMPUTERY :: FOTO :: WIADOMOŚCI :: WYDARZENIA :: WYWIADY :: NAGRODY :: EKOLOGIA :: PROMOCJE :: PRODUCENCI :: TESTY :: SKLEPY :: RSS :: KONTAKT
Copyright © agdrtv24.pl 2017, Wszelkie prawa zastrzeżone, wykonanie: skyagency.pl RSS
Gazetki_promocyjne
S K L E P