agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Microsoft uruchamia testową wersję nowego portalu MSN w Polsce

Microsoft uruchamia testową wersję nowego portalu MSN w Polsce

INNE / Internet / 2014-09-08 12:01:00

Microsoft udostępnił dziś w 50 krajach, w tym w Polsce, testową wersję nowego portalu MSN. Jest to nowatorski serwis zaprojektowany od podstaw z myślą o dominujących dziś technologiach mobilnych i chmurowych, który zapewni użytkownikom w jednym miejscu dostęp do treści pochodzących z czołowych mediów w połączeniu z narzędziami do komunikacji wspierającymi ich osobistą efektywność. Nowy MSN może być spersonalizowany do konkretnych potrzeb i preferencji użytkownika. Serwis jest już dostępny w wersji webowej, wkrótce udostępniony zostanie również na największych platformach mobilnych obejmujących Windows, iOS i Android.

Polecane sklepy

Media MarktRTV Euro AGDMedia ExpertKomputronik

Już od dziś Microsoft zaprasza użytkowników do testowania zupełnie nowych możliwości MSN pod adresem preview.msn.com.

“Dostarczenie wysokiej jakości treści to kluczowe zadanie nowego MSN. Jednocześnie jest to nowatorska platforma, która w jednym miejscu oferuje wszystkie internetowe usługi Microsoftu zgodnie ze strategią mobile first, cloud first” - podkreśla Michał Adamczyk, odpowiedzialny za rozwój MSN na polskim rynku. „Zmiana wprowadzana równocześnie w 50 krajach świata to nowy, fascynujący etap rozwoju dla portalu MSN, który odwiedza 425 milionów użytkowników z całego świata. Najważniejsza jest jednak zmiana dla użytkownika, który mając bogactwo treści i kluczowe usługi oraz aplikacje w jednym miejscu, może spersonalizować portal i korzystać z niego na każdym typie urządzenia”.

Najbardziej popularne i wartościowe treści

W zakresie dostarczania treści MSN nawiązał partnerstwo z najbardziej cenionymi tytułami na świecie, m.in. New York Times w USA, Guardian w Wielkiej Brytanii i Le Monde we Francji. W Polsce partnerami medialnymi dostępnymi już w wersji testowej będą Agora, Polska Agencja Prasowa, Ringier Axel Springer Polska, RMF FM i TVN, a partnerami specjalistycznymi Autocentrum.pl, Bieganie.pl i Weszlo.com.

MSN będzie się składał docelowo z 10 sekcji, takich jak Wiadomości, Sport, Finanse, Kuchnia oraz Zdrowie i fitness, w których będą dostarczane treści od tysięcy światowych wydawców. Będą to między innymi wyniki z 200 światowych lig sportowych, recenzje 1,5 miliona win, tysiące przepisów kulinarnych opatrzonych fotografiami i wiele innych. Wydawcy MSN mogą czerpać z ponad 1000 źródeł, aby zapewnić jak najlepsze dopasowane treści do lokalnych rynków i kultur oraz indywidualnych oczekiwań użytkownika.

Dowiedz się i zrób więcej

Nowy MSN dostarcza nie tylko informacje, ale też narzędzia do natychmiastowego działania, m.in. listy zakupowe, kalendarze podróży czy kalkulatory oszczędności, ale także zintegrowane z serwisem aplikacje: Outlook.com, Facebook, Twitter, OneNote, OneDrive, a wkrótce również Skype. Na górze strony umieszczona zostanie personalizowana belka, pozwalająca za pomocą jednego kliknięcia uzyskać dostęp do najważniejszych dla danego użytkownika usług i aplikacji, które umożliwią komunikację i interakcję z innymi.

Zintegrowane narzędzia pozwalają na zagłębienie się w dany temat, planowanie, realizację i śledzenie ważnych dla użytkownika informacji. Kiedy na przykład szukamy przepisów kulinarnych, MSN za pomocą jednego kliknięcia pozwoli nam przerobić listę składników w listę zakupów, którą łatwo można przenieść z poziomu przeglądarki do urządzenia mobilnego, które mamy pod ręką, kiedy w sklepie robimy zakupy.

Personalizacja i wieloplatformowość

Prosty, nowoczesny układ pozwoli szybko znaleźć odpowiednie treści i je wykorzystać. Każdy użytkownik będzie mógł spersonalizować serwis. Po określeniu tematów i wskazaniu kategorii, które nas szczególnie interesują otrzymamy swoją unikalną wersję serwisu.

Nowy MSN ułatwia personalizację, niezależnie od rodzaju wykorzystywanego urządzenia. W najbliższych miesiącach zostanie udostępniona cała gama aplikacji MSN na Windows Phone, iOS i Android. Wystarczy raz określić ustawienia, a zostaną one zapamiętane i odzwierciedlone na innych urządzeniach, na których również będziemy mieć dostęp do ulubionych treści. Na przykład, jeśli w sekcji finansowej wybierzemy listę śledzonych notowań giełdowych to będzie się ona wyświetlać w ten sam sposób w przeglądarce i aplikacji mobilnej. Jeśli wybierzemy, że interesują nas artykuły z określonego tematu, również i to zostanie uwzględnione na wszystkich platformach.

Podobnie ma to działać w drugą stronę - ustawienia zapisane z poziomu smartfona lub tabletu będą nam towarzyszyć w przeglądarkowej wersji serwisu, czy to będzie prognoza pogody w wybranych miastach czy też tabela rozgrywek wybranej ligi.

Nowe możliwości dla marek

Nowy MSN będzie stanowił idealne medium do komunikacji dla marek i reklamodawców. Chociaż zewnętrzna forma MSN uległa całkowitej przemianie, sam proces zakupu reklam pozostaje prosty. Reklamodawcy wciąż mogą w łatwy sposób kupować obecność dla swoich marek w standardowych formatach IAB.

“Z najwyższej jakości treściami i narzędziami możemy zaoferować dziś nowe możliwości zarówno użytkownikom, jak i reklamodawcom, pozwalając im zwiększyć swoją efektywność w dotarciu do właściwego odbiorcy” powiedziała Agata Gazdziak, CEE Channel Manager.

źródło: microsoft/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe