agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Rusza kampania Philips: Pokochaj swoje włosy

Rusza kampania Philips: Pokochaj swoje włosy

2011-08-31 10:17:00

1 września br. rusza ogólnopolska kampania Philips pod hasłem „Pokochaj swoje włosy”. Jak pokazują badania przeprowadzone na zlecenie firmy Philips, aż połowa Polek nie jest zadowolona z kondycji swoich włosów. Oficjalnym ekspertem kampanii została Jaga Hupało - hair designerka, projektantka i stylistka gwiazd.

98% Polek uważa, że piękno włosów wpływa na ich pozytywne samopoczucie i całościowy wygląd, jednak 50% z nich nie jest zadowolona z kondycji swoich włosów - pokazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Philips w 2011 roku*. Wynika z nich, że dopiero kobiety po 25 roku życia zaczynają dbać o swoje włosy w szczególny sposób i są skłonne sięgać po wyspecjalizowane produkty, które im nie szkodzą.

[[[zdjecie,3975,prawa]]] „Wspaniałe włosy to podstawa dobrego samopoczucia i idealnego wyglądu. Jednak wiem, że wiele kobiet każdego dnia zmaga się ze swoją fryzurą i nie jest zadowolona z osiągniętego efektu. Razem z marką Philips wierzymy, że nie ma brzydkich włosów. Trzeba tylko wiedzieć, jak dbać o nie we właściwy sposób. Dlatego wspólnie staramy się, aby każda kobieta uwolniła swoje naturalne piękno, a wraz z nim pewność siebie i dobre samopoczucie” - mówi Jaga Hupało.

Kampania ma również na celu zaprezentowanie szerokiego portfolia produktów Philips do stylizacji włosów - suszarek, prostownic, lokówek i lokówko-suszarek.

„Dążąc do osiągnięcia najlepszych efektów, każdy produkt do stylizacji włosów marki Philips skonstruowany jest tak, aby wpływał na ich piękno. Tak jak prostownica Philips z formułą keratynową, która z każdym użyciem wzmacnia włosy” - podkreśla Jaga Hupało

Nowości produktowe, które dostępne będą w sprzedaży już od września są delikatne dla włosów i pozwalają paniom cieszyć się zadbaną i wystylizowaną fryzurą.

Od 1 września na stronie internetowej dedykowanej kampanii - www.pokochajswojewlosy.pl - rusza ogólnopolski konkurs - każda kobieta, która kocha swoje włosy i nie ukrywa ich naturalnego blasku, będzie mogła zgłosić się do udziału w castingu. Do wygrania współpraca z marką Philips oraz metamorfoza, którą wykona osobiście Jaga Hupało. W ramach kampanii Philips zaplanował także specjalną akcję promocyjną dla konsumentów. Każdy, kto w terminie od 1 września do 31 października br. zakupi prostownicę, suszarkę, lokówkę lub lokówko-suszarkę Philips otrzyma zwrot 20% wydanej kwoty. Wystarczy przesłać kupon wraz z kopią dowodu zakupu i kodem kreskowym na adres podany na ulotce lub na stronie www.pokochajswojewlosy.pl.

 

*Badanie CATIBUS MillwardBrown SMG/KRC przeprowadzone na zlecenie firmy Philips w 2011 roku. Ogólnopolska próba N=525 reprezentatywna dla kobiet w wieku 18 lat i więcej.
 

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe