agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Wspólny projekt słuchawek sportowych marek JBL i Under Armour

Wspólny projekt słuchawek sportowych marek JBL i Under Armour

SPRZĘT RTV / Słuchawki / 2016-04-25 11:05:00

Strategiczne partnerstwo marek JBL® i Under Armour® ma ma na celu udostępnienie technologii łączności w dziedzinie zdrowego stylu życia oraz fitness szerokiemu gronu odbiorców. Pierwszą linią produktów sygnowanych przez obie marki są dwa modele bezprzewodowych słuchawek sportowych: JBL UA Wireless oraz JBL UA Wireless Heart Rate.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Flagowym modelem zaprojektowanym przez inżynierów JBL mają być JBL UA Wireless Heart Rate, które na rynku polskim powinny pojawić się w sierpniu tego roku. To słuchawki zapewniające natychmiastowy pomiar tętna bezpośrednio z tętnicy usznej, pozwalające sportowcom w pełni skupić się na treningu, bez konieczności przerywania go, by sprawdzić tętno na opasce, zegarku czy telefonie. Dzięki wbudowanej łączności z UA Record, platformie Under Armour definiującej zdrowie i fitness, te słuchawki stale przesyłają dane dotyczące pulsu, by trenujący nieustannie był zsynchronizowany ze swoimi celami treningowymi (24/7/365).

Jeśli połączymy doskonałą jakość brzmienia JBL z najwyższymi w swojej klasie standardami sportowymi Under Armour to otrzymamy słuchawki sportowe najwyższej jakości - trwałe i odporne na pot czy zachlapania zgodnie z parametrami wodoodporności na poziomie IPX 5. Ponadto opatentowana przez JBL technologia TwistLock™ gwarantuje, że słuchawki nie wypadną z uszu, natomiast Flexsoft™ zapewnia długotrwały komfort ich użytkowania. Premiera w pełni bezprzewodowej linii słuchawek sportowych oznacza dla sportowców mniej zakłóceń związanych z hałasami dobiegającymi z otoczenia, a większe skupienie na treningu.

Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup modelu JBL UA Wireless Heart Rate lub JBL UA Wireless, w pakiecie otrzymają również całoroczną, darmową subskrypcję MapMyFitness® Premium o wartości $29,99. MapMyFitness jest częścią zestawu aplikacji Under Armour Connected Fitness, która zrzesza ludzi z całego świata tworzących społeczność ponad 155 milionów osób. MapMyFitness pozwala członkom śledzić, analizować i dzielić się ponad 600 różnymi typami aktywności fitness.

- Współcześni użytkownicy uprawiający sport domagają się najwyższej wydajności jeśli chodzi o formę, funkcjonalność i design. JBL UA Wireless Heart Rate i JBL UA Wireless wręcz przerasta te wymagania dostarczając wszechstronną łączność, imponującą ergonomię oraz potężne doznania akustyczne JBL - mówi Michael Mauser, Dyrektor Lifestyle Audio Division, HARMAN.

- Tylko autorytet JBL w dziedzinie dźwięku i doświadczenie w projektowaniu dla sportowców mogą sprostać najwyższym standardom tego partnerstwa. Jesteśmy bardzo podekscytowani uruchomieniem współpracy i chętni by wprowadzić na rynek nowe, znaczące innowacje, które poszerzają świat łączności fitness dla naszych sportowców - mówi Robin Thurston, Chief Digital Officer w Under Armour.

Nowa linia bezprzewodowych słuchawek sportowych składa się z dwóch modeli: JBL UA Wireless Heart Rate (dostępny w sierpniu 2016) i JBL UA Wireless (dostępny w kwietniu 2016) zaprojektowanych przez obie marki wspólnie.

Polska premiera modelu JBL UA Wireless odbędzie się już w piątek, 29 kwietnia, o godzinie 14.00 w sklepie iSpot w warszawskiej Arkadii przy Alei Jana Pawła II 82.

Specyfikacja techniczna

JBL UA Wireless Heart Rate

  • Natychmiastowy pomiar i monitoring pulsu dzięki technologii zamkniętej w przycisku dotykowym
  • Bluetooth 4.1
  • Brzmienie sygnowane przez JBL
  • Technologia Twistlock™ gwarantująca niewypadanie
  • Technologia Flexsoft™ zapewniająca długotrwały komfort użytkowania
  • Trójprzyciskowy pilot z mikrofonem do kontroli głośności, muzyki i rozmów telefonicznych
  • Odporność na pot na poziomie IPX 5
  • Do 5 godzin odtwarzania
  • Roczna subskrypcja MapMyFitness® Premium

Dostępne w sierpniu 2015.

JBL UA Wireless

  • Bluetooth 4.0
  • Brzmienie sygnowane przez JBL
  • Technologia Twistlock™ gwarantująca niewypadanie
  • Technologia Flexsoft™ zapewniająca długotrwały komfort użytkowania
  • Trójprzyciskowy pilot z mikrofonem do kontroli głośności, muzyki i rozmów telefonicznych
  • Odporność na pot na poziomie IPX 5
  • Do 8 godzin odtwarzania
  • Roczna subskrypcja MapMyFitness® Premium

Cena detaliczna: 769 zł

Polska premiera słuchawek JBL UA Wireless

Termin: piątek, 29 kwietnia, godzina 14.00

Miejsce: sklep iSpot, Arkadia, Al. Jana Pawła II 82, Warszawa

źródło: jbl/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe