agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Wystartowała wirtualna kolejka po Honor6

Wystartowała wirtualna kolejka po Honor6

GSM / Smartfony / 2014-11-06 14:02:48

Nowa marka telefonów komórkowych Honor startuje z kampanią sprzedażową: na stronie www.forthebrave.pl producent zachęca użytkowników do przyłączenia się do kolejki online i pobicia rekordu świata w najdłuższej wirtualnej kolejce. „Kolejkowicze” mogą nie tylko zarezerwować jeden z limitowanej partii 500 smartfonów Honor6 dostępnych na polskim rynku, lecz także wygrać atrakcyjne nagrody.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Istotnym elementem kampanii, która rozpoczęła się podczas premiery europejskiej 28 października w Berlinie, jest angażowanie społeczności w sieciach społecznościowych oraz współpraca z blogerami. Oficjalny fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/HonorPL?fref=ts będzie głównym kanałem komunikacji między marką Honor i jej klientami.

Marka obecna jest również na Twitterze i ma własny kanał na YouTube. W planach jest także współpraca z blogerami i liderami opinii w sieci. - Kampania odzwierciedla filozofię marki — wszystkie działania marketingowe skupiają się na mediach cyfrowych i sieciach społecznościowych, bo to marka dla pokolenia „digital” - młodych entuzjastów technologii, którzy lubią korzystać z kanałów społecznościowych, aplikacji i zawsze pozostają online. Również model sprzedaży jest nietypowy - smartfony Honor są rozprowadzane wyłącznie za pośrednictwem kanałów cyfrowych, w Polsce tylko w e-sklepie RTV Euro AGD. Dzięki takiej strategii chcemy dotrzeć do młodych odbiorców i budować z nimi bliskie relacje. - mówi Rafał Napłoszek, Regional Business Director, Honor.

źródło: honor/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe