agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Xbox 360, jako pierwsza marka w historii, przejmuje Liechtenstein na premierę 2012

Xbox 360, jako pierwsza marka w historii, przejmuje Liechtenstein na premierę 2012

2012-10-31 11:50:00

Po raz pierwszy w historii, gigant rynku rozrywkowego - Xbox 360 - stał się wczoraj jedyną na świecie marką, która z okazji premiery nowego produktu przejęła rzeczywiste państwo - Księstwo Liechtensteinu, wraz z jego najsłynniejszymi obiektami, jak XIII-wieczny zamek oraz czynna kopalnia, tworząc żywą replikę uniwersum „Halo” w samym sercu Europy, specjalnie z okazji premiery gry „Halo 4”.

Na jeden dzień, górskie krajobrazy zazwyczaj spokojnych terenów Liechtensteinu, stały się sceną dla przebojowej sagi sci-fi. Na rozległych terenach, marka Xbox 360 stworzyła tajemniczą, alternatywną rzeczywistość, zainspirowaną serią gier wideo, która od premiery w 2001 roku znalazła ponad 46 milionów nabywców. Najbardziej oddani fani oraz przedstawiciele mediów z 16 krajów zostali przetransportowani do wprost nieziemskiego miejsca, aby wziąć udział w iście teatralnym przedsięwzięciu. Specjalnie wybrani na pokaz goście trafili ze ściśle tajnej lokalizacji wprost w serce strefy wojny, odzwierciedlającej pełne przemocy pola bitwy, dzięki wykorzystaniu efektów pirotechnicznych, niespotykanego nagłośnienia i scenografii.

„Halo 4” stanowi początek nowej sagi w serii “Halo”, która na zawsze odmieni oblicze gamingu, wraz z premierą gry - 6 listopada 2012 roku. Zwiastun premierowy gry „Halo 4” został przygotowany przez legendarnych wizjonerów Hollywood - Davida Finchera („Podziemny Krąg”, „Dziewczyna z tatuażem”) i Tima Millera („Scott Pilgrim kontra świat”, „Dziewczyna z tatuażem”). Ścieżkę dźwiękową do gry „Halo 4” skomponował światowej sławy kompozytor i producent Neil Davidge, wieloletni współpracownik i autor największych przebojów grupy Massive Attack.

Przejęcie Liechtensteinu

Xbox 360 współpracował przy tym niecodziennym projekcie z rządową agencją Liechtenstein Marketing, zajmującą się promowaniem kraju jako destynacji turystycznej oraz miejsca przyjaznego biznesowi. Unikalny plan odmiany oblicza Księstwa obejmował:

  • Przerobienie wizerunku stojącego na 70-metrowej skale XIII-wiecznego zamku Gutenberg, jednego z najsłynniejszych obiektów historycznych tego kraju, na futurystyczną fortecę wojskową, w której goście, jako jedni z nielicznych, osobiście zapoznali się z grą „Halo 4”,
  • Przejęcie całego kamieniołomu oraz czynnej kopalni i przerobienie ich na zapierającą dech w piersi arenę, na której w towarzystwie efektów świetlnych i pirotechnicznych pojawił się sam bohater „Halo 4” - Master Chief,
  • Stworzenie Bazy Wojskowej, obok której, na polu jednego z okolicznych farmerów, zostało zaaranżowane zniszczone walką pole bitwy,
  • Wykończenia artystyczne, w postaci specjalnej scenografii, efektów specjalnych i pirotechnicznych,
  • 15-osobową grupę teatralną, która oprowadzała gości po odmienionej lokalizacji podczas dwugodzinnej wycieczki, połączonej z odszyfrowywaniem zakodowanych wiadomości, zawierających wskazówki do uratowania ludzkości przed nieuchronnym atakiem.

źródło: agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe