agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Morongo Casino Resort & Spa w Kalifornii wprowadziło asystenta głosowego do swoich pokoi

Morongo Casino Resort & Spa w Kalifornii wprowadziło asystenta głosowego do swoich pokoi

SPRZĘT RTV / Smart home / 2022-05-13 12:47:28

Morongo Casino Resort & Spa to największy kompleks rozrywkowy w Los Angeles, 90 minut jazdy od tego miasta, stale wprowadzający nowe technologie do swojej działalności. Odwiedzają go zarówno miłośnicy kasyn i hazardu, jak i ci, którzy chcą po prostu odpocząć z dala od wielkiego miasta.

Znany jest przede wszystkim z innowacyjnego podejścia do obsługi gości: cała droga od zameldowania do wymeldowania przebiega bez bezpośredniego udziału personelu. Jest to możliwe dzięki wprowadzeniu asystenta głosowego Google Nest Hub firmy Volara, który umożliwia wydawanie poleceń głosowych zamiast rozmów telefonicznych z recepcją.

Goście mogą na przykład poprosić o butelkę szampana w pokoju, dodatkowy komplet ręczników lub o odwołanie porannego sprzątania pokoju. Wszystko to można zrobić za pomocą poleceń głosowych.

Co więcej, można nawet sterować gadżetami w pokoju. Na przykład telewizor szybko wykona polecenie "włącz ESPN" lub "pokaż listę dostępnych programów".

Wszystko to zwiększa wygodę pobytu gości i zainteresowanie korzystaniem z usług kompleksu rozrywkowego.

Według dyrektora ds. operacyjnych Richarda St. Jeana, goście są zachwyceni oferowanymi funkcjami i aktywnie korzystają z asystenta głosowego. Wśród najpopularniejszych pytań wyróżnił on "Gdzie jest restauracja?" oraz "Jak mogę skorzystać z programu lojalnościowego?".

Uruchomienie usługi zbliżeniowej miało miejsce na krótko przed pandemią COVID-19 i początkowo była ona wykorzystywana jako dodatkowa opcja rozrywkowa. Z czasem jednak stała się prawdziwą koniecznością.

Obecnie zespół zajmujący się rozrywką aktywnie pracuje nad rozwojem technologii, aby zapewnić klientom jeszcze więcej funkcji. W chwili obecnej asystent głosowy obsługuje interakcję z Siri i Alexą.

Od czasu wprowadzenia asystenta głosowego Google Nest Hub, kasyna Morongo zyskały większą liczbę gości. Takie małe innowacje pozwalają kasynom stacjonarnym konkurować z wirtualnymi w trudnym środowisku pandemicznym. Podczas gdy kasyna internetowe przyciągają gości darmowymi obrotami bez depozytu i innymi bonusami, kasyna stacjonarne musiały zaadaptować nowe technologie w obsłudze. Oprócz asystenta głosowego, wiele luksusowych kasyn posiada funkcję rozpoznawania twarzy gości. Dzięki tej technologii goście mogą liczyć na spersonalizowaną obsługę.

źródło: agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe