agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Techniki marketingowe kasyn online - jak salony gier konkurują o klientów

Techniki marketingowe kasyn online - jak salony gier konkurują o klientów

DUŻE AGD / Chłodziarki do wina / 2022-09-18 10:06:58

Konkurencja w świecie hazardu jest ogromna - każde z popularnych kasyn online z top popularności payandplaycasinos.org/nl/ musiało dosłownie walczyć o swoją publiczność. A to, że znaczna część tych strategii marketingowych nie jest zauważana przez zwykłych użytkowników, świadczy tylko o ich jakości i przemyśleniu.

Wstęp wolny

Techniką stosowaną wszędzie przez serwisy i usługodawców jest nacisk na darmowe próby. W przypadku kasyn to nie tylko możliwość grania za darmo, bo to oferują praktycznie wszystkie sklepy z slotami demo, ale perspektywa uzyskania z tej darmowej gry prawdziwych pieniędzy. W reklamie taka technika brzmiałaby jak obietnica bonusu bez depozytu:

  • Kwota, która w wyniku obstawiania może być zamieniona na pieniądze i wypłacona;
  • freespiny, z których dochód może być również przesłany na kartę lub konto;
  • Freepoints - punkty lub środki warunkowe, które również mogą być wykorzystane do gry i wygranej.

W reklamie nie musi być jasno napisane, że gracz nie dostanie od razu obiecanych pieniędzy na swoje konto lub kartę. W banerze będzie po prostu wzmianka o prezencie i link do przejścia do niego. Ale klient nie zwraca już uwagi na te drobiazgi - widzi perspektywy i całkowity brak ryzyka.

Obie obietnice są prawdziwe. W dobrych kasynach naprawdę jest szansa na zamianę punktów warunkowych na pieniądze i wypłatę, a jeśli do tego czasu nie trzeba wpłacać depozytu, to gracz również nic nie traci. Nawet użytkownicy, którzy nie czują, że mogą pokonać nowe kasyna z bonusem bez depozytu, chętnie wykorzystują swoje szanse w takich warunkach.

To właśnie ta skuteczność techniki marketingowej wywołała falę sankcji na bonusy bez depozytu ze strony europejskich regulatorów. Program przeciwdziałania praniu pieniędzy obejmuje zakaz wręczania prezentów bez depozytu i wspominania o nich w reklamach. Holenderski regulator krajowy Kansspelautoriteit (KSA) potwierdził już, że jest gotowy pójść w ślady Wielkiej Brytanii i zakazać tej praktyki.

Zakład o reputację

Nacisk na niewielkie minimalne depozyty oraz oferty gry za darmo i bez rejestracji również można uznać za próbę gry na dostępność. Ale niektóre kasyna idą zupełnie inną drogą - podkreślając, że hazard jest dla elitarnej publiczności i grając na reputacji. Takie kasyna mogą mieć dość wysokie limity lub dodatkowe przywileje zapisane w zasadach dla tych, którzy inwestują więcej niż główny nurt.

Obstawianie reputacji może nie przejawiać się w liczbach, ale raczej w ogólnej polityce. Techniki, które stosują kasyna internetowe, podobnie jak lądowe reprezentacje marek:

Sprowadzenie reklamy celebrytów jest techniką, która podsyca pragnienie wyglądania jak selebrity. I nawet jeśli sam reklamujący nigdy nie grał w kasynie, to najważniejszy jest trafnie dobrany wizerunek.
Udział w akcjach charytatywnych to modny trend. Stwierdzając, że procent wpływów idzie na pomoc bezdomnym kociętom lub uchodźcom, możesz przyciągnąć część niewykorzystanej publiczności.

Sponsoring i filantropia to sposób na obniżenie podatków, wygenerowanie dodatkowego rozgłosu i stworzenie pozytywnego wizerunku firmy. Często salony gier połączone z zakładami bukmacherskimi sponsorują turnieje lub poszczególne drużyny.
Wygląd samej strony i duże postacie w reklamach również odgrywają rolę w wizerunku. Nadawanie wielkości jackpota z dziewięcioma zerami jest również częścią pokazywania wysokiego profilu.

Programy lojalnościowe

Kolejna technika, która nie jest przeznaczona dla kasyn i nie jest przez nie tylko używana. Punkty lojalnościowe zdobywa się w sklepach, klubach sportowych, salonach kosmetycznych i miejscach pobierania oprogramowania. W slotach program lojalnościowy jest zawsze związany tylko z realną inwestycją, albo przelewami na konto w salonie gier, albo realnie postawionymi zakładami. Tak czy inaczej, najważniejsze są korzyści, jakie przynosi status. To przywileje, których nie chcesz stracić, nawet jeśli konkurencja kusi cię pakietami powitalnymi:

  • jednorazowe prezenty z okazji osiągnięcia celu;
  • nowe oferty w programie bonusowym;
  • dostęp do zamkniętych bibliotek;
  • ulepszone kursy wymiany punktów i cashback.

To powiedziawszy, sam program często wykorzystuje również grę wizerunkową. To właśnie dla odwołania poziomy są pisane nie jako pierwszy czy piąty, ale jako Admirałowie kontra Szeregowcy lub statusy Diamentowe kontra Brązowe.

Reklama w zasobach o podobnej grupie odbiorców

Psychologowie już dawno temu odkryli, że hazardzista jest hazardzistą we wszystkim i potrafi dać się ponieść. Ma też skłonności do przestępstw. Dlatego zasoby z grami na pieniądze reklamowane są na osobliwych stronach - platformach i forach dla kibiców i zakładów sportowych, a także na stronach z treściami erotycznymi. Te ostatnie miejsca łączy również grupa wiekowa - nieletni nie mają wstępu. Wykorzystywane są strony poświęcone sportom ekstremalnym i flash mobom. I to właśnie poczucie czegoś zakazanego napędza wielu do kliknięcia w link. Można też stosować linki cross-promocyjne na stronach zarabiających pieniądze, ale sami marketerzy przyznają, że to inna grupa odbiorców - trader i miłośnik hazardu mają wspólne cechy charakteru, ale tylko pośrednio.

źródło: agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe