200 000 gości odwiedziło Centrum Nauki Kopernik
Całoroczna, darmowa wejściówka do CNK dla 2 osób ufundowana przez Samsung nagrodą dla 200 tysięcznego zwiedzającego. 22 lutego br., liczba wizyt w otwartym niespełna 4 miesiące temu Centrum Nauki Kopernik przekroczyła próg 200 tysięcy. Zwiedzający, którzy nabyli rekordowy bilet, otrzymali niezwykłą nagrodę ufundowaną przez firmę Samsung, sponsora strategicznego CNK. Na szczęśliwców czekał darmowy voucher umożliwiający wejście do Centrum dla dwóch osób na 2011 rok.
[[[zdjecie,1877,prawa]]] 22 lutego br., w Centrum Nauki Kopernik padła rekordowa liczba odwiedzin. Do cieszącego się wielkim zainteresowaniem Centrum wszedł 200-tysięczny zwiedzający. Historycznego wejścia dokonała rodzina państwa Wiszniewskich z Radomia. W CNK czekała na nich miła niespodzianka ufundowana przez sponsora strategicznego Centrum, firmę Samsung Electronics. Najmłodsi członkowie rodziny Wiszniewskich - Wojtek i Edyta, odebrali darmowy voucher dla 2 osób umożliwiający zobaczenie wszystkich odbywających się w CNK wystaw i pokazów w 2011 r.
Od Wielkiego Wybuchu, czyli oficjalnego otwarcia Centrum Nauki Kopernik, minęły już 4 miesiące. Interaktywna ekspozycja Centrum nadal cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zwiedzających. Samsung, jako sponsor strategiczny i technologiczny, z pełnym zaangażowaniem wspiera wszelkie inicjatywy CNK. Teatr Robotyczny, którego patronem jest marka, to stały element galerii „Korzenie cywilizacji” - unikatowej na skalę europejską ekspozycji łączącej nauki ścisłe z humanistyką.