Aastra wprowadza nową wersje pakietu do zarządzania...
...kontaktami CMG. Pakiet aplikacji CMG to zaawansowany system zarządzania kontaktami przeznaczony dla organizacji pragnących zwiększyć jakość obsługi klienta. Oferuje doskonałą obsługę połączeń oraz możliwość łatwego odszukiwania członków zespołu dysponujących odpowiednimi kompetencjami, którzy mogą zapewnić odpowiedź na zewnętrzne zapytanie.
Ten bogaty w funkcje pakiet obejmuje zarządzanie aktywnością i dostępnością, konsole konsultanta, komputerową obsługę połączeń, głosowe wybieranie numerów oraz pracę zespołową. Pakiet CMG zdobył nagrodę dla produktu roku 2009 przyznawaną przez magazyn Unified Communications, którego wydawcą jest Technology Marketing Corporation (TMC®).
Rozwiązanie zawiera kilka nowych aplikacji, które oferują konsultantom i użytkownikom biznesowym wszystkie informacje niezbędne do szybkiej, dokładnej i profesjonalnej komunikacji ze współpracownikami oraz klientami. W najnowszym wydaniu są to m.in.:
- InConference, do łatwego prowadzenia konferencji głosowych. Aplikacja sprawdza dostępność uczestników w kalendarzach i umożliwia dołączenie do konferencji poprzez wybranie wewnętrznego numeru organizatora (z opcjonalnym kodem PIN, jeśli połączenie ma być zabezpieczone);
- InTouchTM +, zaawansowany i elastyczny klient UC. Oferuje szeroką gamę funkcji w ramach pojedynczego interfejsu (soft phone, komunikator, książka telefoniczna, zarządzanie kontaktami oraz informacje o obecności).
„Zgodnie z naszą strategią otwartości, pakiet CMG jest oparty na protokole SIP, a zatem umożliwia elastyczne łączenie z serwerami komunikacyjnymi. Pakiet obsługuje zarówno serwery firmy Aastra, jak i innych producentów” - mówi Annika Engström, dyrektor działu aplikacji.
„CMG oferuje naszym konsultantom doskonałe narzędzie do obsługi połączeń, a jednocześnie zwiększa efektywność pracy zespołowej. Rezultatem jest szybsza, dokładniejsza i bardziej spersonalizowana obsługa klientów”, dodaje Pasi Sampakoski, dyrektor ds. usług w Esecom Oy, fińskiej firmie specjalizującej się w komunikacji bizensowej.
Aastra ulepszyła również:
- funkcje konsultanta;
- integrację CMG z rozwiązaniem Contact Center Aastra Solidus eCare, dzięki czemu połączenia z konsultantami mogą korzystać z zaawansowanych funkcji routingu Solidus eCare. CMG integruje się z programami Microsoft Exchange i Outlook, IBM Lotus Domino i Notes oraz klientem Novell GroupWise/Windows.