ActiveJet sponsorem głównym Legii Warszawa
Już podczas najbliższego meczu z Lechią Gdańsk, który odbędzie się 19 listopada, na koszulkach piłkarzy warszawskiej Legii pojawi się logo ActiveJet, marki własnej ACTION S.A. Nowy sponsor stołecznego klubu to m.in. lider polskiego rynku zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i producent oświetlenia LED. ActiveJet do tej pory wielokrotnie wspierał sport, realizując tym samym prospołeczną politykę giełdowej spółki ACTION. Umowę sponsorską podpisano 18 listopada 2011 roku, obowiązywać będzie do 31 grudnia 2013 roku.
ActiveJet intensywnie uczestniczy w promocji polskiego sportu. Tym razem marka objęła prestiżowy tytuł sponsora Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Stołeczna drużyna to lider tabeli wszech czasów polskiej Ekstraklasy, a zarazem jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich klubów w Europie.
"Dla Polaków piłka nożna była zawsze jedną z ważniejszych dyscyplin sportowych, a Legia zajmuje szczególne miejsce w sercach wielu kibiców. W przyszłym roku nasz kraj będzie po raz pierwszy gospodarzem największego piłkarskiego święta Europy. Zależy nam nie tylko na budowaniu świadomości marki ActiveJet, ale również promocji dynamicznego, sportowego stylu życia. Z Legią Warszawa łączy nas wspólny mianownik: chęć systematycznego rozwoju oraz koncentracja na coraz lepszym wyniku" - komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.
"Cieszę się, że do grona naszych partnerów dołącza kolejna znana firma. Piramida sponsorów, którą pieczołowicie budujemy staje się coraz bardziej imponująca. Wierzę, że ta współpraca zaowocuje wspaniałymi wynikami Legii na arenie krajowej oraz międzynarodowe" - mówi Paweł Kosmala, Prezes Legii Warszawa.
Wybór Legii jako klubu piłkarskiego nie był przypadkiem. Piotr Bieliński, prezes ACTION S.A., związany jest ze sportem od lat. Trenował w sekcji lekkoatletycznej na Legii. Był trzykrotnym medalistą mistrzostw Polski w biegu na 1500 metrów.
"Sport jest częścią mojego życia. Na stadionie Legii zaczynałem swoją karierę jako sportowiec, stąd ogromny sentyment do tego miejsca. To tu nauczyłem się, co oznacza zdrowa rywalizacja i koncentracja na wyniku, które zdecydowały też o sukcesie odniesionym w biznesie. Również tutaj uczestniczyłem w zorganizowanej na trybunie zachodniej nowego stadionu uroczystości 20-lecia ACTION. Jak widać historia zatoczyła koło i znów, tym razem w roli sponsora klubu, wracam do korzeni. Mam nadzieję, że nasze wsparcie pomoże Legii w osiąganiu kolejnych sportowych sukcesów" - dodaje Piotr Bieliński, Prezes ACTION S.A.