Agito.pl - nowa kampania reklamowa
22 września, pod hasłem: „Zakupy z przyjemnością”, wystartowała kampania reklamowa Agito.pl, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce. Kampania ma zasięg ogólnopolski i emitowana jest w telewizji, internecie, radio i w kinie.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki oraz uświadomienie widzom i użytkownikom, że w Agito można nabyć produkty już w 13 kategoriach: Komputery, Elektronika i Foto, Strefa Gracza, AGD, Dom i Ogród, Motoryzacja, Sport i Turystyka, Zdrowie i Uroda, Dla Dzieci, Moda, Książki, Film i Muzyka, Dla Zwierząt oraz Artykuły Spożywcze.
- Każdego dnia nasi Klienci mogą liczyć na specjalne oferty, które zostały wyselekcjonowane z ponad 160 tysięcy produktów - mówi Agnieszka Cybulska, Dyrektor Marketingu w Agito.pl
Z roku na rok zakupy przez internet zyskują coraz większą popularność. Oprócz atrakcyjnej ceny, wpływ na taki stan rzeczy mają m. in. wygoda i mobilność. - Piotr Cyrwus, znany aktor telewizyjny i teatralny, wcielając się w rolę masażysty stał się uosobieniem przyjemności jaką dają zakupy w Agito.pl. Co więcej - pokazujemy, że można ich dokonać w każdym miejscu i o każdej porze - dodaje Agnieszka Cybulska.
Działania reklamowe zrealizowane zostaną w 2 etapach z finałem przed świętami Bożego Narodzenia. Każdego dnia kampanii wykorzystany zostanie unikalny mechanizm promocji ograniczonej czasowo. 30 sekundowe spoty telewizyjne emitowane są na antenach stacji z grup Polsat i TVN. Towarzyszą im kampanie: w sieci kin Multikino, w stacjach radiowych: RMF FM i Radio Zet oraz szerokie działania w internecie.
- Koncepcja kreatywna i nadzór nad produkcją - agencja The Digitals,
- Aktorzy: Piotr Cyrwus, Agata Załęcka,
- Reżyser spotu - Radosław Piwowarski,
- Dom Produkcyjny - ASF Production Michał Fazlejew,
- Sesja zdjęciowa - Marta Piotrowska (PR Studio),
- Zakup mediów: Universal McCann oraz zakup bezpośrednio w mediach.
źródło: agito.pl/agdrtv24.pl