AVG i Netlog łączą siły, aby zapewnić bezpieczeństwo...
...ponad 24 milionom użytkowników serwisu społecznościowego. Firma AVG Technologies, producent najpopularniejszego na świecie bezpłatnego oprogramowania antywirusowego, poinformowała dziś, że wspólnie z popularną europejską siecią społecznościową Netlog uruchomiła Security Center, które jest dostępne pod adresem http://www.netlog.com/go/helpdesk/security/. Prowadzone przez AVG centrum będzie edukować użytkowników w zakresie bezpieczeństwa w internecie, dostarczać wskazówek i pomagać w ochronie przed złośliwym oraz szpiegowskim oprogramowaniem, a także innymi atakami cyberprzestępców. Ponadto wszystkie linki w serwisie Netlog będą automatycznie skanowane przez AVG LinkScanner, a użytkownicy będą ostrzegani przed otwarciem łącza w razie wykrycia zagrożenia.
Netlog ma 72 milionów członków i ponad 150 milionów odsłon miesięcznie i jest jednym z najszybciej rosnących i najpopularniejszych serwisów społecznościowych wśród europejskiej młodzieży w wieku od 18 do 25 lat. Security Center zostanie początkowo udostępnione 24 milionom użytkowników Netlog w sześciu krajach - Belgii, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Rumunii i Turcji. W ramach inicjatywy edukacyjnej pod adresem http://en.netlog.com/go/downloads/ użytkownicy Netlog będą również mogli pobrać darmowe i płatne produkty AVG dostępne w obniżonej cenie, jednocześnie otrzymując bonusowe kredyty Netlog. Użytkownicy będą mogli też odwiedzić dedykowaną stronę AVG pod adresem http://www.netlog.com/internetsecurity/, aby dowiedzieć się więcej o firmie i wykorzystać ekskluzywne markowe skórki na swojej własnej stronie.
„AVG z wielką przyjemnością pracuje z Netlog nad tą strategiczną inicjatywą. Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią codziennego życia, a przez to są szczególnie narażone na działania przestępców" — mówi Rocco Donnino, starszy wiceprezes ds. Globalnych Sojuszy Strategicznych w AVG Technologies. "Netlog dokłada wszelkich starań, aby stworzyć bezpieczne środowisko dla członków serwisu. Stawiamy sobie za cel, by jego użytkownicy dysponowali najnowszym oprogramowaniem zabezpieczającym oraz informacjami, które zapewnią im bezpieczeństwo podczas surfowania w sieci”.
„Netlog ma wielu użytkowników w wieku od 13 do 20 lat. Ta grupa wiekowa jest bardziej podatna na zagrożenia online i właśnie dlatego przykładamy dużą wagę do bezpieczeństwa w sieci. Dzięki partnerstwu z AVG możemy nie tylko chronić użytkowników w naszym własnym serwisie, ale również pomóc im zabezpieczyć się podczas surfowania po innych stronach”, mówi Lorenz Bogaert, Dyrektor Generalny Massive Media.
Umowa należy do grupy sojuszy firmy AVG o nazwie Global Strategic Alliances (GSA). Program „Trust Alliance” skupia się na rozwoju, inicjatywach licencyjnych i sojuszach strategicznych w dziedzinie bezpieczeństwa, mediów społecznościowych i społeczności online.