B3SYSTEM S.A. wdroży Centrum Informacji Telefonicznej w ZUS-ie
Grupa Kapitałowa B3System S.A. podpisała umowę z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Przedmiotem umowy jest zakup i wdrożenie Centrum Informacji Telefonicznej o wartości prawie 5 mln zł netto.
W wyniku postępowania o zamówieniu publicznym, B3System S.A. wygrała przetarg na wdrożenie zintegrowanego systemu Contact Center i IVR dla obsługi telefonicznej i internetowej klientów ZUS. W ramach kontraktu Spółka dostarczy i wdroży stosowne urządzenia wraz z oprogramowaniem. Ponadto przeprowadzi szkolenie z obsługi systemu oraz zapewni wsparcie w utrzymaniu dostarczonego rozwiązania. Szczegółowa wartość umowy wyniosła 4 990 325,89 zł.
"Uczestniczymy w wielu postępowaniach przetargowych organizowanych przez podmioty z sektora administracji publicznej. Obserwujemy wyraźne ożywienie w tym segmencie rynku, wynikające z potrzeby dostosowania posiadanej infrastruktury informatycznej do dzisiejszych standardów rozwiązań IT. Zgodnie z prognozami dla branży teleinformatycznej w Polsce na rok 2011 roku, to właśnie sektor administracji publicznej ma w tym roku dokonywać największych inwestycji w rozwiązania z zakresu nowych technologii" - powiedział Mirosław Kaliński, prezes B3System S.A.
Spółka od niedawna realizuje nową strategię rozwoju, która zakłada zwiększenie portfela dużych projektów informatycznych wśród klientów korporacyjnych i administracji publicznej oraz umacnianie pozycji lidera na rynku IT w dziedzinie bezpieczeństwa teleinformatycznego. W I kwartale br. udział sektora administracji publicznej w strukturze przychodów Spółki wyniósł 1,98 proc. W bieżącym miesiącu Spółka poinformowała o podpisaniu dwóch umów znaczących z podmiotami z sektora finansowego. Umowa pierwsza, podpisana z PKO BP SA opiewała na kwotę 2 459 340 zł, wartość kolejnej zawartej z Pekao S.A. wyniosła 1 530 709 zł.