BEKO wyznacza wyższy standard obsługi serwisowej
Od kwietnia zeszłego roku BEKO zaczęło wprowadzać wyróżniającą się na tle innych producentów sprzętu AGD usługę serwisową w postaci sieci mobilnych dedykowanych techników. Fachowa pomoc to obecnie 10 wysoko specjalizowanych serwisantów, zajmujących się obsługą wyłącznie marki Beko.
Nowy model obsługi technicznej wzbogaca i przyspiesza bezpośredni kontakt z klientami użytkującymi sprzęt BEKO i działa synergicznie z 49 już istniejącymi, autoryzowanymi serwisami sprzętu AGD.
„BEKO cieszy się niską awaryjnością, jednak klienci czują się bezpieczniej i spokojniej wiedząc, że do ich dyspozycji jest grupa wyspecjalizowanych techników, doskonale znających urządzenia naszej marki, niosących kompleksową pomoc w krótkim czasie. Wysoka jakość obsługi i zadowolenie użytkowników naszego sprzętu są warte każdej inwestycji” - mówi Michał Grzeliński, Marketing Director Poland, Czech Rep., Slovakia.
Nieustanną pomocą klientom BEKO służy również Centrum Serwisowe (call center) czynne 7 dni w tygodniu między 8:00 - 18:00.
Jak wynika z analizy zgłoszeń, większość wszystkich wątpliwości zgłaszanych przez konsumentów nie wymaga wizyty serwisanta; wątpliwości bowiem udaje się rozwiać dzięki fachowej pomocy udzielonej telefonicznie przez konsultantów Centrum Serwisowego. Dzięki temu klient od razu może użytkować swój sprzęt, bez konieczności wizyty technika. Jednak bywają przypadki, w których szybka reakcja serwisantów jest niezbędna. Z myślą o takich właśnie sytuacjach powstała grupa techników dedykowanych BEKO. Do dyspozycji użytkowników sprzętu BEKO jest również strona www.bekoakcesoria.pl, poprzez którą można komfortowo zamawiać akcesoria i części.
„W 2012 roku aż 96% klientów, którzy korzystali z pomocy serwisowej było zadowolonych z poziomu obsługi serwisowej. Jednak BEKO dąży do 100-procentowej pewności, że każdy klient otrzymał obsługę niemal w stylu concierge” - dodaje Michał Grzeliński.
źródło: beko/agdrtv24.pl