Bezpłatne seminarium: CRM + VoIP - skuteczne narzędzie do obsługi klienta
19 listopada br. firmy BizTech Konsulting, Aiton Caldwell i Microsoft zapraszają na bezpłatne seminarium poświęcone systemowi Microsoft Dynamics CRM zintegrowanemu z telefonią VoIP dla lepszej i bardziej efektywnej obsługi klienta. Spotkanie odbędzie się w warszawskiej siedzibie firmy Microsoft. Udział w seminarium jest bezpłatny ale konieczna jest rejestracja w sieci: http://www.biztech.pl/article/235.id
Tematyka spotkania przygotowana została z myślą o potrzebach firm, które poszukują narzędzi i rozwiązań obniżających koszty kampanii sprzedażowo-marketingowych prowadzonych przez telefon oraz poszukują metod sprawnego zarządzania procesami sprzedaży i gromadzenia informacji o wszelkich próbach kontaktu z klientem.
Ramowy program spotkania:
- omówienie funkcjonalności bazującego na Microsoft Dynamics CRM rozwiązania z obszaru sprzedaży i marketingu, wspierających pracę działu Call Center, telemarketingu lub działu sprzedaży
- telefonia stacjonarna w cyfrowej chmurze (FreecoNet, Vanberg Systems)
- narzędzia i przykłady integracji telefonii VoIP z systemami CRM
- integracja aplikacji Microsoft Dynamics CRM z usługami telefonii VoIP
- wartości dodane: pobieranie bilingów, usługa wdzwoń, i in.
- nowe funkcjonalności: kampanie outbound (telemarketing)
- sesja pytań i odpowiedzi
źródło: biztech/agdrtv24.pl