BlackBerry - czyli czarno to widzę
Kolejny mało optymistyczny news dotyczący Blackberry. Który to już z kolei w tym roku? Mianowicie Best Buy postanowił obniżyć cenę flagowego smarfonu Z10 do 49.99$. Główny powód? A jakże by inaczej. Słaba sprzedaz urządzenia. Słaba, to mało powiedziane. Nabywcę znalazło ponad 1 milion mniej Z10 niż planowali analitycy, a przede wszystkim szefostwo BlackBerry. Warto dodać, że kiedy w marcu smartfon pojawił sie na sklepowej półce w Stanach to kosztował 199.99 $, czyli tyle samo co iPhone marki Apple. Coś wydaje mi się, że Thorsten Heins dłużej nie może już zaczarowywać rzeczywistości. Dystrybutorzy spojrzeli na tabelkę z wynikami i koniec. Konsumentów pewnie BB jeszcze jakiś czas będzie kusiło wizją rozwoju i sentymentem do przeszłości, ale na akcjonariuszy już chyba to nie zadziała. Ostatnia wypowiedź, w której Heins prosi(!) o cierpliwość pokazuje bezradność CEO. Cały komentarz na informacjebranżowe.pl.
źródło: informacjebranzowe.pl