Bosch po raz czwarty laureatem Superbrands
To już piąta edycja konkursu Superbrands w Polsce, którego celem jest wyróżnienie najbardziej cenionych marek w kraju. W gronie laureatów po raz czwarty z rzędu znalazła się także marka Bosch, co potwierdza jej pozycję jako lidera polskiego rynku AGD.
Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata. Jego celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które - oferując konsumentom wyjątkowe korzyści - zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją w sektorze konsumenckim lub biznesowym.
Proces wyboru marek przebiega podobnie we wszystkich krajach. W pierwszym etapie ich lista tworzona jest na podstawie wyników niezależnych badań konsumenckich, baz i statystyk zawierających dane o wielkości sprzedaży, wysokości budżetów reklamowych, etc. Później zestawienie trafia do sędziów wchodzących w skład tzw. Rady Marek, w której zasiadają dziennikarze, menedżerowie w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz eksperci od brandingu. Członkowie rady przeprowadzają subiektywną ocenę siły marketingowej poszczególnych marek, opierając się na takich kryteriach jak rozpoznawalność i wyrazistość marki, dynamika jej rozwoju oraz budowanie trwałych relacji z klientami. W ten sposób wyłonieni zostają laureaci konkursu.
Nagroda Superbrands to kolejny dowód wyjątkowo silnej pozycji marki Bosch na naszym rynku. Na uwagę zasługuje fakt, iż cieszy się ona niesłabnącym zaufaniem szerokiej grupy ludzi w różny sposób związanych z branżą urządzeń dla domu - zarówno ekspertów jak i konsumentów. Tak powszechne uznanie Bosch zawdzięcza innowacyjnym i energooszczędnym produktom, które polepszają jakość życia i przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego oraz zasobów naszej planety.
Piąta edycja Superbrands będzie miała swój finał 27 marca 2011 r. podczas uroczystej Gali w hotelu Sheraton.