BOSCH Wszechrobiący
Rozpoczęła się kampania blenderów z linii MaxoMixx marki Bosch. Towarzyszy jej „wSPAniale zmiksowany konkurs” oraz promocja 45 dni na zwrot urządzenia. Obie akcje trwają do 2 lipca 2015 r. Za opracowanie koncepcji, kreacji i realizację działań w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.
Idea komunikacji kampanii opiera się na claimie: „Bosch wszechrobiący. Więcej niż blender”. Podkreślana jest wielofunkcyjność produktu, a tym samym wykroczenie poza standardowe produkty spożywcze. Filarem akcji są 4 płaszczyzny: uroda, fitness, kulinaria oraz parenting. Do tych właśnie kategorii dopasowane zostały działania. Główne narzędzia kampanii to landing page, POS (zawieszka, ulotka w ekspozytorze, naklejka), kampania w internecie: display w sieci, w tym formaty rich media, social media (Facebook i Twitter), kampania z blogerami oraz kampania w prasie i telewizji.
źródło: bosch/agdrtv24.pl