Canon przedstawia PRISMAprepare Go – aplikację do składania i przygotowania zleceń w chmurze dla małych dostawców usług druku
Po sukcesie oprogramowania do druku produkcyjnego linii PRISMA, Canon prezentuje PRISMAprepare Go – bezpieczne narzędzie służące do zlecania zadań i przygotowywania plików. Dzięki jego wykorzystaniu użytkownicy mogą kontrolować cały proces druku z dowolnego miejsca. Nowa aplikacja oferowana jest w formule software-as-a-service (SaaS) – miesięcznej opłaty za użytkowanie.
PRISMAprepare Go to narzędzie przeznaczone głównie dla niezależnych dostawców usług druku oraz zespołów odpowiedzialnych za druk w firmach. Jego użycie przyspiesza proces składania zleceń przez klientów oraz weryfikację złożonych zleceń pod względem technicznym, przed przystąpieniem do zadania. Pozwala to unikać problemów związanych z nieprawidłowym lub nieokreślonym rozmiarem arkusza, niewłaściwym formatowaniem, krojem pisma czy rozdzielczością obrazów, a tym samym ogranicza liczbę kosztownych, błędnych wydruków i oszczędza czas.
Aplikacja została stworzona tak, by była prosta i intuicyjna. Do konfiguracji, obsługi i nadzoru nad PRISMAprepare Go nie jest wymagana specjalistyczna wiedza. Zgodnie z założeniem projektantów, w zaledwie kilka minut użytkownicy powinni nauczyć się sprawnie wykorzystać to rozwiązanie. PRISMAprepare Go oferuje wsparcie dla urządzeń produkcyjnych Canon działających w oparciu o PRISMAsync, Fiery oraz Canon PDL, a także dla urządzeń innych marek, obsługujących standard JDF.
David Preskett, Vice President, Document Solutions Sales, Canon Europe komentuje: „Zarządzanie różnorodnymi, pilnymi zleceniami jest codziennym wyzwaniem stojącym przed małymi przedsiębiorstwami z branży druku, które, aby zachować rentowność, muszą jednocześnie utrzymywać relacje z obecnymi klientami i zabiegać o nowych. PRISMAprepare Go to nasz pierwszy produkt do organizacji zadań w modelu SaaS. Chcieliśmy, aby był on łatwy w obsłudze i dostępny na przystępnych warunkach dla każdej firmy zajmującej się drukiem, pragnącej zautomatyzować proces składania i przetwarzania zleceń oraz ich realizacji - bez konieczności inwestycji w skomplikowane oprogramowanie, lokalną infrastrukturę i kompetencje działu IT. Z kolei firmowym zespołom odpowiedzialnym za druk PRISMAprepare Go oferuje zupełnie nowy poziom automatyzacji, pozwalając im wykorzystać zaoszczędzony czas na wzbogacenie oferty dla swoich wewnętrznych klientów. Dzięki niskiej miesięcznej opłacie i zerowej opłacie startowej, mali dostawcy usług druku i zespoły wewnętrzne w organizacjach mogą łatwo zrobić krok ku uproszczeniu procesów, udoskonaleniu swoich usług, redukcji błędów i przyczynić się do mniejszej ilości generowanych odpadów. W zamian mogą skupić się bardziej na rozwoju firmy i budowaniu relacji z klientami. Automatyzacja stała się właśnie dostępna dla każdego”.
Klienci uzyskają dostęp do PRISMAprepare Go poprzez PRISMA Home – nowy centralny portal wszystkich rozwiązań i narzędzi chmurowych PRISMA. Serwis działa w oparciu o platformę Microsoft® Azure i zapewnia niezawodny oraz bezpieczny dostęp do usług i magazynu danych PRISMA Cloud Storage, w którym użytkownicy mogą przechowywać pliki zleceń swoich klientów. Dostawcy usług druku mogą też z poziomu platformy nadzorować swoją subskrypcję, kontaktować się z przedstawicielami Canon i zarządzać swoimi wewnętrznymi kontaktami użytkowników.
Proste zlecenia on-line
W skład PRISMAprepare wchodzi również dostępny dla klientów prosty portal do składania zleceń online, który ułatwia ten proces tak po stronie odbiorców jak i dostawców usług druku. Konfiguracja portalu jest niezwykle prosta. Dostawcy usług druku mogą dostosować i spersonalizować interfejs składania zleceń oraz tworzyć zarówno wewnętrzne profile administratorów i operatorów, jak i indywidualne konta klientów.
Funkcja drag-and-drop (przeciągnij i upuść) sprawia, że osoby zlecające zadania druku mogą łatwo przekazać do akceptacji i realizacji pliki PDF wraz z niezbędnymi instrukcjami. Dzięki możliwości śledzenia statusu zlecenia, portal pozwala oszczędzać czas poprzez ograniczenie czasochłonnej komunikacji i wymiany wiadomości e-mail.
Dostawcy usług druku mają stały wgląd w napływające zlecenia, co upraszcza komunikację i eliminuje ukryte koszty interwencji i poprawek błędnie przygotowanych plików, zaś klienci doceniają możliwość przekazywania zamówień online. A to zachęca ich do ponownego korzystania z usług dostawcy i buduje lojalność.
Aplikacja PRISMAprepare Go będzie dostępna bezpośrednio u sprzedawców Canon oraz u oficjalnych partnerów producenta. Miesięczna, podstawowa subskrypcja zapewnia kompletną usługę, 10GB dostępnej przestrzeni dyskowej oraz aktualizacje.
Aby dowiedzieć się więcej na temat PRISMAprepare Go, odwiedź: https://www.canon-europe.com/business/products/software/prismapreparego/
źródło: agdrtv24.pl