agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Canon rozpoczyna zintegrowaną kampanię - Czas na Twój kolejny krok

Canon rozpoczyna zintegrowaną kampanię - Czas na Twój kolejny krok

2013-06-05 15:13:00

Canon Europe rozpoczyna nową, zintegrowaną kampanię, której motywem przewodnim jest kreatywne hasło Czas na Twój kolejny krok. Jest to pierwsza taka akcja organizowana przez firmę Canon, obejmująca wszystkie kategorie produktów konsumenckich i profesjonalnych. Przedsięwzięcie to odzwierciedla zaangażowanie firmy w proces dokumentowania codziennego życia za pomocą zdjęć, filmów czy wydruków. Ponadto Canon realizuje cel, jakim jest edukowanie, inspirowanie i dawanie natchnienia konsumentom do podjęcia kolejnego kroku w świecie tworzenia obrazów.

Kompleksowa kampania prasowa będzie obecna w mediach lifestylowych i technologicznych. Inspirująca szata graficzna wykorzystywana w materiałach drukowanych została stworzona przez dwóch ambasadorów firmy Canon - Lorenzo Agiusa i Davida Notona. Kampania jest efektem pełnego zrozumienia przez firmę Canon potrzeb konsumentów związanych z przetwarzaniem obrazu, w szczególności w zakresie fotografowania, filmowania i drukowania zdjęć, a także ich chęci dokształcania się, potrzeby wsparcia i rozwijania umiejętności we wszystkich wymienionych obszarach. Na etapie planowania przeprowadzone były badania , z których wynikało, że konsumenci chętnie rozwijać będą swoje umiejętności w świecie fotografii, ale w praktyce okazuje się to trudnym zadaniem - wielu z nich przyjęłoby z zadowoleniem dodatkowe porady i wskazówki dotyczące możliwości produktów i rozwoju własnych umiejętności.

“Kampania Czas na Twój kolejny krok to akcja, która urzeczywistnia misję firmy Canon, polegającą na umożliwieniu konsumentom wykonania kolejnego kroku w świecie tworzenia obrazu” - powiedział Nigel Taylor, Consumer Imaging Marketing Communications Director, Canon Europe. “Chcemy inspirować i wspierać wszystkich w podejmowaniu kolejnego kroku w świecie fotografii, nagrywania filmów czy drukowania zdjęć. Canon posiada produkty odpowiednie dla każdego poziomu zaawansowania, bez względu na to czy jesteś początkującym fotografem czy profesjonalistą". Kampania jest czymś więcej niż tylko reklamą - jest wyrazem zobowiązania, które zostanie wprowadzone w życie za pośrednictwem wszystkich kanałów marketingowych. W ramach kampanii Czas na Twój kolejny krok w punktach handlowych w całej Europie znajdować się będą materiały drukowane z przykuwającymi uwagę kreacjami graficznymi. Dodatkowo, działania PR oraz akcje w mediach społecznościowych mają za zadanie zachęcać konsumentów do zrobienia kolejnego kroku i rozwijania umiejętności fotograficznych filmowych oraz zachęcać do uwieczniania chwil na wydrukach. W ramach kampanii została również stworzona specjalna strona internetowa, oferująca praktyczne filmy instruktażowe (tutoriale), które mają na celu zachęcić konsumentów do wykonania kolejnego kroku w fotografii, filmowaniu czy drukowaniu zdjęć.

“Filmy są głównym elementem całej kampanii” - komentuje James Gregory, Consumer Imaging Campaign Manager, Canon Europe. “Konsumenci oczekują materiałów wideo, z których mogą korzystać i udostępniać je innym za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Nasza kampania zawiera tutoriale, których celem jest inspirowanie odbiorców”.

Tworzenie kampanii było poważnym przedsięwzięciem organizacyjnym - trzy dni zdjęciowe i filmowe, plany zlokalizowane w 12 różnych miejscach. Załoga korzystała w sumie z 63 aparatów i 27 obiektywów serii EF podkreślając tym samym wszechstronność asortymentu produktów Canon. Kampania zabiera odbiorców w podróż przez serię scen ukazujących użytkowników, którzy robią swój kolejny krok razem z produktami Canon - aparatami kompaktowymi, lustrzankami cyfrowymi, kamerami wideo, drukarkami oraz serią profesjonalnych produktów Cinema EOS. Inspirujące sceny pokazują miedzy innymi jak podjąć wyzwanie fotografowania z wykorzystaniem zoomu podczas spływu kajakowego wokół lodowca lub jak fotografować w słabym świetle i uchwycić gwieździste niebo.

Podczas tworzenia kampanii Canon współpracował z McGarry Bowen, agencją reklamową obsługującą Canon Europe oraz z firmą PHD, która odpowiadała za zakupu mediów.

źródło: canon/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe