Co Ci serce dyktuje - czyli nowa kampania reklamowa Netii
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - „Co Ci serce dyktuje” - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat 70-tych, opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą™ Netii. Nowej kampanii towarzyszyć będzie konkurs dla internautów.
Wraz ze startem nowej kampanii rusza konkurs dla internautów pod tym samym tytułem. Aby wziąć w nim udział należy stworzyć film reklamowy przedstawiający Telewizję Osobistą Netii. Konkurs potrwa do końca października 2012 r. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody pieniężne o wartości: 20 000 zł, 10 000 zł oraz 5 000 zł. Ponadto, tak jak to miało miejsce w konkursie organizowanym przez Netię na początku roku, zwycięskie filmy zostaną wyemitowane w telewizji.
źródło: netia/agdrtv24.pl