De'Longhi zmienia hasło przewodnie
Od wielu lat marka De’Longhi to niezmienna gwarancja przejrzystości i etyki podejmowanych działań. Credo marki, a tym samym zaangażowanie w podwyższanie komfortu i jakości codziennego życia nieprzerwanie od 1974roku potwierdza głęboko zakorzenione w tradycji, włoskie oblicze marki charakteryzujące się niepowtarzalnym połączeniem przedsiębiorczej energii i wyrafinowego stylu. Kolejny rok działań na rynku przyniósł nowe wyzwania, a wśród nich m.in. chęć wykreowania postrzegania marki, jako autorytetu na rynku ekspresów do kawy, serii śniadaniowych, żelazek ,systemów do prasowania oraz klimatyzatorów i grzejników.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów marka zmienia swoje hasło przewodnie. Tym samym, w ramach nowej filozofii: Better Everyday jeszcze większy nacisk kładzie na produkcję produktów wyróżniających się zarówno stylem, jak i niezawodnością. Produktów, które w magiczny sposób zmieniają codzienność w coś wyjątkowego.
Better Everyday to nic innego, jak obietnica kreacji wspólnej, lepszej rzeczywistości, rzeczywistości każdego z nas…
informacja prasowa: De'Longhi