Dobry smak w każdym detalu
Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Zabudowa szyta na miarę
W maju na polski rynek została wprowadzona linia urządzeń do zabudowy marki Bosch Serie I 8, w której skład wchodzą: piekarniki, kuchenki mikrofalowe, szuflady grzewcze, okapy, ekspresy do zabudowy oraz zmywarki. Nowa linia łączy precyzję wykonania z wyrafinowanym wzornictwem, wykorzystuje innowacyjne rozwiązania, takie jak: automatyczny system pieczenia PerfectChef, sensor PerfectBake i zupełnie nową termosondę PerfectRoast.
Marka Bosch uruchamia kampanię wizerunkową, której głównym celem będzie launch nowej linii Bosch Serie I8 oraz edukacja w zakresie urządzeń do zabudowy. Kampania startuje 1 lipca i będzie realizowana do końca grudnia 2015 r. Działania będą kierowane do osób przywiązujących wagę do rodzinnego przygotowywania posiłków w domu, ceniących perfekcyjny efekt pieczenia i gotowania oraz przykładających wagę do wyjątkowej funkcjonalności połączonej z najnowszą technologią.
Cechy charakteryzujące grupę docelową to także: przywiązanie wagi do posiadania w domu sprzętu wysokiej jakości oraz zwracanie uwagi na markę kupowanych produktów.
Dobry smak w każdym detalu
Kampania zakłada działania efektywnościowe na portalach zasięgowych, mocne zaistnienie w przestrzeni wyszukiwarek oraz w mediach społecznościowych. Główne kanały komunikacji: wizerunkowa obecność na portalach horyzontalnych na eksponowanych i widowiskowych formatach, kampania efektywnościowa, kampania CPC na portalach horyzontalnych, programatic buying oraz kampania Google Adwords. Dodatkowo prowadzona będzie kampania CPC na portalu społecznościowym Facebook.
źródło:bosh/agdrtv24.pl