Dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży gier w Polsce
Polscy dystrybutorzy gier komputerowych planują zwiększyć zaangażowanie w cyfrowym kanale dystrybucji. Poważny krok wykonał CDP.pl (należący do jednego z największych dystrybutorów gier w Polsce - CD Project Red), który obecnie ma około 80 tytułów w swojej ofercie i do połowy roku 2013 planuje rozszerzyć ofertę do około 300 - 350 pozycji, (głównie dzięki współpracy z amerykańskim gigantem wśród producentów -Ubisoftem). Nową platformę sprzedaży opracowuje także gram.pl, a wejście na rynek ogłasza allegro.pl.
[[[zdjecie,8813,prawa]]] Sprzedaż gier komputerowych poprzez Internet wiąże się z niższymi cenami dzięki oszczędności na tłoczeniu, pakowaniu i dystrybucji fizycznego produktu. Biorąc pod uwagę, jak ważna dla polskiego konsumenta jest cena, może dziwić tak późna aktywność dystrybutorów gier w tej dziedzinie. Można ja tłumaczyć powolnym rozwojem infrastruktury dostarczającej szybki Internet. Powyższe zmiany będą oznaczać wzmożoną presje cenową na sklepy oferujące gry komputerowe w tradycyjnej formie.
źródło: agdrtv24.pl