Dziewiąty poziom wrażeń wizualnych z Samsung Notebook 9
22 czerwca wystartowała kampania online promująca najbardziej prestiżowy notebook w ofercie Samsung - model serii 9 (900X3A). Przygotowana na potrzeby kampanii kreacja podkreśla najwyższą jakość komputera poprzez prezentację dziewięciu wyjątkowych cech charakteryzujących ten prestiżowy produkt.
Kampania jest skierowana do klientów końcowych i ma na celu wzmocnienie sprzedaży nowego modelu oraz zdobycie pozycji lidera w kategorii notebooków Premium. Komunikacja przygotowana przez dział Marketingu Korporacyjnego Samsung jest zbudowana wokół hasła „Przejdź na poziom 9 - poziom mocnych wrażeń wizualnych” i jest współfinansowana przez firmę Intel.
Bannery promujące laptopy serii 9 można zobaczyć na portalach gazeta.pl, Onet.pl, Goldo.pl i finelife.pl oraz na różnych stronach poświęconych nowym technologiom. Dodatkowo, akcja jest wspierana w wyszukiwarkach internetowych oraz od 13 czerwca w prasie (Logo, Polityka, Focus, Maleman, CD Action, PC World i Playbox). Kampania potrwa do 24 lipca w mediach internetowych oraz do 2 sierpnia w prasie. Na potrzeby akcji przygotowano także dodatkowe materiały POS wspierające sprzedaż (podstawki, ulotki, materiały do wyświetlania na ekranie), które są sukcesywnie wstawiane do sklepów wszystkich partnerów oferujących notebooki serii 9.
Kreację oraz dedykowaną stronę internetową www.poziom9.samsung.pl przygotowała Ambasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte), działania PR prowadzi Euro RSCG Sensors, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.