

Electrolux Polska najlepszy podczas...
...dorocznej Konwencji Sprzedażowej i Marketingowej Electroluxa w Atenach. Podczas konwencji, która odbyła się w październiku w Atenach, zaprezentowano najlepsze praktyki w obszarze sprzedaży i marketingu ze wszystkich oddziałów handlowych Electrolux w Europie. Kampania piekarnika parowego przygotowana przez polski oddział handlowy zdobyła najwyższe oceny w kategorii Best Trade Marketing Activity.
"Udało nam się jako zespołowi skoordynować skuteczne działania promujące piekarniki parowe, co dało odzwierciedlenie w bardzo dobrych wynikach sprzedaży" - mówi Adam Cich, dyrektor oddziału handlowego w Warszawie.
Rynek piekarników parowych
[[[zdjecie,4765,prawa]]] Piekarniki są kluczową kategorią produktów dla polskiego oddziału firmy Electrolux. Na naszym rynku najbardziej popularne są tradycyjne piekarniki elektryczne. Technologia przygotowywania posiłków z użyciem piekarników parowych jest wciąż nowością, dlatego tak ważna jest edukacja zarówno sprzedawców, jak i konsumentów w tym obszarze. Para to najlepszy sprzymierzeniec profesjonalnych kucharzy, bo pozwala wydobyć z potraw głębię ich smaku. Dzięki piekarnikom parowym Electrolux również nasi klienci mogą osiągać mistrzostwo w swojej kuchni.
"Chcemy być firmą, która jest pionierem we wprowadzaniu nowych trendów w kulturze kulinarnej w naszym kraju" - dodaje Adam Cich.
Wielowymiarowy dialog z partnerami handlowymi i klientami
[[[zdjecie,4766,prawa]]] Kampania została zaplanowana na kilku płaszczyznach. Angażowała zarówno najważniejszych partnerów handlowych, jak i konsumentów. Przeprowadzono m.in. kompleksowy program szkoleniowy dla sprzedawców w największych sklepach ze sprzętem AGD. Przez trzy miesiące w wybranych galeriach handlowych na terenie całej Polski odbywały się promocje piekarników parowych połączone z atrakcyjnymi konkursami oraz wspólnym gotowaniem i degustacją potraw. Dodatkowo na łamach prasy life stylowej prezentowano klientom piekarniki i benefity płynące z przygotowywania posiłków na parze. Kulinarne show z parą w roli głównej odbyło się również w delikatesach Alma i Piotr i Paweł. Ale to nie wszystko! W piekarniku parowym z logo Electrolux Joanna Brodzik przygotowywała swoje dania w programie TVP „Brodzik od Kuchni” , a w kwietniu Electrolux był jednym z głównych sponsorów weekendowego wydania „Dzień Dobry TVN”.
Zwycięski projekt był prowadzony przez Małgorzatę Dzięcioł, Wojciecha Foremskiego, Tomasza Sypytkowskiego, Rafała Stanka oraz Tomasza Redziaka.
informacja prasowa: Electrolux
