Electrolux - Tak powinien wyglądać każdy serwis
Dobry serwis to podstawa. Electrolux dokłada wszelkich starań, aby zapewnić konsumentom jak najlepszą obsługę w razie jakichkolwiek problemów ze sprzętem. Starannie dobiera partnerów do sieci serwisów, stawia określone wymagania i prowadzi szkolenia. W dniach 17-19 listopada w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej odbyła się konferencja szkoleniowa dla kierowników i przedstawicieli autoryzowanych serwisów Electrolux.
Rola serwisów w budowaniu dobrego wizerunku każdej firmy jest ogromna. Dzięki zaangażowanej pracy serwisantów użytkownicy urządzeń Electrolux wiedzą, że w przypadku jakichkolwiek problemów związanych z korzystaniem z zakupionych produktów zawsze mogą liczyć na pomoc i fachową obsługę. A zadowolony klient staje się przeważnie ambasadorem marki, chętnie ją poleca i wybiera przy kolejnych zakupach. Dlatego Electrolux przykłada dużą wagę do szkoleń i rozmów z przedstawicielami punktów serwisowych. Rozwiązując wspólnie pojawiające się problemy może zapewnić wysoki standard obsługi zgodnie z mottem przyświecającym konferencji szkoleniowej - „w dążeniu do perfekcji”.
Na konferencję przyjechały 63 osoby z autoryzowanych punktów serwisowych z całej Polski. Po oficjalnym powitaniu i prezentacji nowych pracowników działu technicznego firmy Electrolux, głos zabrał Dyrektor Generalny Adam Cich. Opowiedział o historii firmy zwracając uwagę na szczególną rolę jaką odgrywają potrzeby konsumentów w jej rozwoju. Tak jak w przypadku pierwszego prawdziwego hitu Electrolux, małego odkurzacza na płozach Model V, który powstał w 1921 roku pod wpływem rozmowy przedstawiciela firmy ze szwedzką gospodynią domową Mary skarżącą się na wielkie problemy z przesuwaniem ciężkiego sprzętu.
Kolejnym punktem spotkania było wręczenie certyfikatów serwisom, które przez kolejne dwa lata będą tworzyć sieć autoryzowanych partnerów Electrolux. Certyfikaty potwierdzają spełnienie wysokich standardów Electrolux przez wyróżnione serwisy. Mirosław Trzciński, szef serwisu krajowego przedstawił nowe rozwiązania usprawniające współpracę z serwisami oraz opowiedział dokładnie o obowiązujących przepisach w świetle zobowiązań prawnych producentów i dystrybutorów. Następnego dnia odbyły się prezentacje produktów firmy. Doświadczeni trenerzy Electrolux przedstawili nowości w ofercie. Budowanie relacji, to także atmosfera jaka towarzyszy szkoleniom. Electrolux dołożył wszelkich starań, aby konferencja na długo pozostała gościom w pamięci. Pierwszego wieczoru zostali zaproszeni do sekretnego klubu Al Capone, należącego do rodziny Electrolux. Pokazy taneczne, występy wokalne i próba sił w kasynie dostarczyły wielu emocji. Tańce na parkiecie trwały do rana. Drugiego dnia odbyła się biesiada Szlechecka Heca Electrolux. Tego wieczoru można było wziąć udział w konkursach prowadzonych przez lokalną szlachtę, wykazać się talentami wokalnymi w trakcie karaoke i tanecznymi na parkiecie.
Konferencja była znakomitą okazją, aby kierownicy serwisów z całej Polski oraz przedstawiciele firmy Electrolux mogli się lepiej poznać, porozmawiać i wspólnie planować przyszłe działania.