Epson prezentuje nowy model drukarki wspierającej obsługę klienta w handlu i branży hotelarskiej
Epson, lider w segmencie drukarek paragonowych, wprowadza na rynek urządzenie nowej generacji, przeznaczone dla ISV (independent software vendors) w mobilnych punktach sprzedaży. Łatwa instalacja, kompaktowy design i zintegrowane funkcje drukowania i wyświetlania przeniosą obsługę klienta przy ladzie na zupełnie nowy poziom.
TM-m30II-S to zintegrowane, elastyczne i eleganckie rozwiązanie do mobilnych punktów obsługi klienta (mPOS), współpracujące z tabletami działającymi pod systemem iOS i Android.
Punktem wyjścia dla stworzenia TM-m30II-S był maksymalnie praktyczny i intuicyjny design, urządzenie jest odporne na uszkodzenia i zajmuje mało miejsca, umożliwiając bardziej eleganckie i przejrzyste zaaranżowanie przestrzeni z myślą o komforcie klientów.
Drugi, opcjonalny ekran zwrócony w stronę klienta stanowi doskonałą opcję dla sprzedawców, którzy chcą wyświetlać dodatkowe treści graficzne, video, czy interaktywne (np. elektroniczny paragon). Stabilne mocowanie tabletu gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania i odporność na uszkodzenia.
Żeby zainstalować i uruchomić TM-m30II-S nie trzeba być informatykiem. Urządzenie zaprojektowano tak, aby było maksymalnie intuicyjne, gotowe do użycia bezpośrednio po rozpakowaniu. Wyposażono je w inteligentne funkcje i wygodne opcje podłączeń.
Do kluczowych cech należą:
- Zintegrowany wyświetlacz i drukarka
- Nowoczesny, stylowy i kompaktowy design
- Współpraca z systemami Android i iOS
- Instalacja na ladzie, w układzie pionowym
- Opcjonalny drugi tablet do wyświetlania dodatkowych treści dla klienta
- Zasilanie i okablowanie zintegrowane w podstawie
- Zintegrowana funkcja Tablet Sync i zasilania – energia i dane dostarczane są do tabletu jednym przewodem
- Łączność tabletu z siecią poprzez drukarkę – możliwość korzystania z połączenia sieciowego drukarki za pomocą kabla "charge and sync"
TM-m30II-S będzie dostępny od października 2020. Grupę docelową stanowią niezależne punkty detaliczne – kawiarnie, restauracje, tymczasowe sklepy typu "pop-up", uliczni sprzedawcy jedzenia, a także klienci poszukujący kompleksowego rozwiązania umożliwiającego samoobsługę klientów.
źródło: agdrtv24.pl