Grundig podczas EuroCucina 2018
Podczas międzynarodowych targów urządzeń i mebli kuchennych EuroCucina, które odbyły się w Mediolanie, firma Grundig zaprezentowała linię produktów, łączących najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne z wyjątkowym designem. Wydarzenie było również okazją do przedstawienia nowego ambasadora marki - Massimo Bottury, zdobywcy gwiazdki Michelin i założyciela fundacji Food for Soul.
Należąca do grupy Arçelik A.Ş marka Grundig redefiniuje dotychczasowy sposób myślenia o urządzeniach kuchennych. Zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych sprawia, że ich codzienne użytkowania staje się dużo wygodniejsze. Podczas EuroCucina 2018, wśród zaprezentowanych produktów znalazł się m.in. piekarnik Grundig Gourmet Chef™, który dzięki czujnikowi wilgotności, wielopunktowej sondzie do mięsa czy zintegrowanej kamerze sprawia, że przyrządzanie wyszukanych potraw staje się niezwykle łatwe. Piekarnik umożliwia także wykorzystanie 75 programów, dedykowanych konkretnym typom dań. Goście stoiska mogli też zapoznać się z funkcjami płyty indukcyjnej FlexiSmart™, wyposażonej w czujniki kontrolujące temperaturę oraz innowacyjny w skali światowej system gotowania sous-vide. Dużą atrakcją był interaktywny blat, który dzięki technologii Virtual User Experience (VUX) zamienia się w panel, pozwalający sterować wszystkimi kuchennymi urządzeniami. Grundig pokazał także lodówkę z systemem CustomFresh+, pozwalającym trzykrotnie przedłużyć czas, w którym produkty pozostają świeże, okap eliminujący niechciane zapachy, cechujący się niezwykle cichą pracą oraz zmywarkę wyposażoną w technologię Corner Wash™, odpowiedzialną za usuwanie zabrudzeń nawet z trudnodostępnych miejsc, a tym samym eliminującą brzydki zapach, który powstaje podczas zmywania naczyń.
Inteligentny dom
Aby maksymalnie ułatwić korzystanie z urządzeń marki Grundig, wiele z nich można obsługiwać zdalnie - za pomocą smartfona czy tabletu, przy użyciu dedykowanej aplikacji HomeWhiz®. Gdziekolwiek jesteś - w pracy, na wakacjach czy na lunchu - korzystając ze swojego smartfona lub tabletu, bez trudu wybierzesz program pieczenia, nastawisz pranie czy włączysz zmywarkę. Wszystko po to, by Twój dom był „w zasięgu ręki”.
Massimo Bottura - nowy ambasador marki Grundig
Wybitny szef kuchni, określany przez New York Times jako „jeden z najbardziej wpływowych kreatywnych geniuszy”, rozpoczyna współpracę z marką Grundig w celu rozwoju wspólnej wizji, jakości i innowacji. Jego wiedza z zakresu gastronomii i sztuki będzie stanowiła niezwykle istotny element podczas projektowania nowej linii produktów marki, która zadebiutuje jeszcze w tym roku. Współpraca została ogłoszona podczas organizowanej przez Grundig imprezie Respect Food, która wspiera inicjatywę Massimo Bottury Food for Soul, mającej na celu podniesienie świadomości globalnego problemu marnowania żywności. Szef kuchni stwierdził: - Nie mogę się doczekać na współpracę z Grundig w zakresie opracowania nowych pomysłów, projektów i produktów, dzięki którym możemy uczynić nasze domy, a nawet cały świat lepszym miejscem.Hakan Bulgurlu, dyrektor generalny Grundig, dodaje: - Odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój stanowią rdzeń naszej firmy. Fakt, że Massimo, światowej sławy szef kuchni podziela tę pasję, czyni go idealnym kandydatem na ambasadora Grundig. Nasi inżynierowie z niecierpliwością oczekują ścisłej współpracy z Massimo w celu stworzenia innowacyjnych produktów o wysokiej jakości.
Zdecydowana odpowiedź na problem marnowania żywności
W dzisiejszych czasach nadal mierzymy się z problemem głodu na świecie. Ze zdecydowanym sprzeciwem musi zatem spotkać się kwestia marnowania żywności. Firma Grundig za swój cel stawia podkreślenie społecznej odpowiedzialności i wagi dbania o jedzenie. Poprzez kampanię Respect Food edukuje w zakresie konieczności szanowania zasobów oraz umiejętnego gospodarowania żywnością.
źródło: agdrtv24.pl