Grupa TVN i Grupa TP: kolejny krok w realizacji umowy o współpracy
Od 9 czerwca klienci usług telewizyjnych TP będą mogli korzystać z pakietów telewizji n zawierających aż 27 kanałów nadawanych w jakości High Definition, a klienci telewizji n zyskają dostęp do szybkiego Internetu Grupy TP. To kolejny efekt podpisanej w październiku 2010 umowy ramowej pomiędzy Grupą TP i Grupą TVN.
„Zaledwie dwa tygodnie temu ogłosiliśmy wprowadzenie nowej multimedialnej oferty „Fun Pack”, na który składa się ultraszybki internet o prędkości 40 i 80 Mbs i cyfrowa telewizja z najlepszym na rynku wideo na życzenie. Pakiety telewizji n - bezkonkurencyjne pod względem bogactwa oferty programowej i liczby kanałów HD - stanowią istotne uzupełnienie tej propozycji. Specjalnie dla klientów TP powstał pakiet WITAJ HD, oferujący niezwykle atrakcyjny zestaw kanałów, w tym 8 w jakości HD, w bardzo przystępnej cenie. Teraz mogę z pełną świadomością powiedzieć, że klienci znajdą w TP najlepszy na rynku multimedialny pakiet rozrywki" - powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP. "Zapewniam, że szybki internet, który dostarczymy klientom telewizji n będzie również najwyższej próby”.
„Za sprawą strategicznego porozumienia podpisanego przez nasze Grupy w październiku ubiegłego roku, telewizja n jest głównym dostawcą kontentu telewizyjnego dla Grupy TP, dzięki czemu abonenci Grupy TP uzyskają dostęp do najlepszej rozrywki, którą gwarantuje telewizja n - lider technologii HD wśród platform cyfrowych w Polsce. Jednocześnie dzięki dołączeniu do portfolio produktów telewizji n mobilnego Internetu Orange Free, a w kolejnych tygodniach również neostrady, możemy od teraz zaproponować naszym klientom telewizję i Internet, w jednym pakiecie. To dla nas ważny krok w tworzeniu najaktrakcyjniejszej na rynku oferty łączącej telewizję z Internetem, dostarczającej klientom maksimum rozrywki, z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii” - powiedział Markus Tellenbach, Prezes Grupy TVN.
Oferta telewizji n będzie dostępna dla wszystkich klientów korzystających z usług telewizyjnych TP, czyli zarówno „neostrady z telewizją” jak również nowego pakietu z ultraszybkim Internetem „Fun Pack”, który od 1 czerwca jest dostępny w wybranych miastach. Dzięki niej klienci TP mogą wzbogacić podstawowy zestaw ok. 50 kanałów telewizyjnych, które otrzymują w ramach abonamentu o pełną gamę pakietów telewizji n. Do wyboru są 4 pakiety promocyjne: WITAJ HD, ŚWIAT HD, FILM HD oraz najbogatszy - FULL HD. Pakiet WITAJ HD telewizja n stworzyła specjalnie dla klientów TP, pozostałe odpowiadają aktualnej ofercie telewizji n.
Z kolei oferta pakietowa telewizji n poszerzy się o pełną gamę produktów umożliwiających dostęp do Internetu. Jako pierwszy pojawi się mobilny Internet Orange Free. Wspólny pakiet usług telewizji n i Orange Free można będzie kupić na stronie internetowej www.n.pl i w telefonicznym Centrum Sprzedaży, a w kolejnych tygodniach również w wybranych punktach sprzedaży telewizji n. Internet Orange Free umożliwia łączenie się z siecią we wszystkich technologiach. Technologie 3G (UMTS, HSdPA oraz HSPA+ DC do 42 Mb/s) zapewniają zasięg na terenach miejskich, a technologia radiowa (CDMA), dostarcza Internet o prędkości do 1 Mb/s poza miastami. Pakiet telewizji n z Internetem mobilnym Orange Free będzie dostępny już od 72 zł miesięcznie. Wszyscy klienci korzystający ze wspólnych ofert pakietowych Grupy TP i Grupy TVN łączących dostęp do internetu z telewizją, otrzymają atrakcyjny rabat. Jeśli elementem tego zestawu będzie jeden z pakietów telewizji n, łączny koszt usług będzie niższy odpowiednio o 6 zł,10 zł lub 18 zł miesięcznie. Ta zasada dotyczy zarówno klientów kupujących pakiet usług w telewizji n jak również w TP.
Grupa TVN i Grupa TP podpisały długoterminowa umowę o współpracy w październiku 2010. Już w grudniu firmy ogłosiły jej pierwsze efekty - start sprzedaży Telewizji na Kartę HD w salonach Grupy TP i rozpoczęcie dystrybucji mobilnego, szerokopasmowego dostępu do internetu - Orange Free poprzez stronę internetową telewizji n. Ogłoszone dziś oferty to kolejny krok w realizacji umowy pomiędzy spółkami. Dzięki wykorzystaniu wiedzy, doświadczeń i technologii obu firm wprowadzone na rynek oferty pozwolą na zwiększenie dotarcia i wzmocnienie potencjału sprzedażowego.