Hama wprowadza innowacyjne opakowania
Hama oferuje opakowania dla różnych grup tabletów i żeby ułatwić pracę sprzedawcom, oznaczono je różnymi kolorami. Przykładowo dla iPada zarezerwowano kolor czarny, Amazona pomarańczowy, zaś Samunsga niebieski. Na każdym opakowaniu znajdują się ikonki prezentujące cechy i funkcje etui. Co więcej, można je dotknąć, rozłożyć i sprawdzić jak działa podstawka, pozwalająca ustawić tablet w dowolnej pozycji.
Nowe opakowania firmy Hama są ciekawą propozycją dla punktów sprzedaży. Ich efektowny wygląd powinien przyciągnąć uwagę klientów. Opakowania poza promocją produktu, umożliwiają skuteczne przetestowanie futerałów w miejscu sprzedaży. Sprzedawca nie musi się obawiać, że potencjalny nabywca testujący etui w punkcie sprzedaży, uszkodzi je przed zakupem. Poza tym bardziej przemyślane wybory dokonywane przez klientów, drastycznie zmniejszą liczbę zwrotów.
źródło: hama/agdrtv24.pl