Honor świętuje 2. urodziny z partnerami i fanami w Chinach
Honor, wiodąca marka smartfonów, w dniach 12-13 grudnia świętowała 2. urodziny podczas specjalnej imprezy zorganizowanej w Centrum Sportowym Universiade w Shenzhen w Chinach. Uroczystości, podczas których goście mieli okazję wysłuchać koncertów, wziąć udział w interaktywnych grach i zajęciach oraz przeżyć ciekawe doświadczenie z marką w siedmiu specjalnie przygotowanych strefach, były ukłonem w stronę wiernej i rosnącej rzeszy fanów, a także partnerów biznesowych marki w ramach programu „Future with Partners”.
George Zhao, prezes marki Honor, powiedział: Jesteśmy bardzo szczęśliwi mogąc świętować naszą dwuletnią rocznicę z partnerami i mediami z całego świata. Dzięki naszym lojalnym fanom udało nam się osiągnąć szybki i stabilny wzrost w ciągu ostatnich dwóch lat, co pozwala nam nadal z odwagą myśleć o wszystkich przyszłych przedsięwzięciach. Mówiąc o przyszłości, oczywiście mamy na myśli naszych partnerów. Dlatego będziemy nadal dążyć do współpracy z firmami myślącymi o tworzeniu najwyższej jakości doświadczeń podczas korzystania z naszych produktów oraz do stworzenia technologicznej utopii, która łączy i zachęca do interakcji bez granic młodych, odważnych użytkowników. Wspólnie z naszymi partnerami, mamy nadzieję, że nasza praca pozwoli młodszym pokoleniom zaangażować się w swoje pasje, wyrazić swoją kreatywność i realizować marzenia.
Zgodnie z hasłem przewodnim marki „be brave”, Honor zachęcał fanów i partnerów do odważnego wyrażania siebie i realizowania pasji poprzez szereg zajęć sportowych i multimedialnych w trakcie imprezy. Gości powitała również instalacja technologicznych gablot, zaprojektowanych tak, aby inspirować do podejmowania nowych wyzwań. Były to magiczne podróże przez różne strefy Honor: Dream Space, Future City, Huawei Fan Cub czy strefy doświadczenia produktu. Warto wspomnieć również Emotion UI Base Camp, wystawę wideo Honor "New Power" czy występy we współpracy z Międzynarodowym Festiwalem Sportów Ekstremalnych.
Podczas spotkania goście zostali poinformowani, że dzięki wsparciu partnerów i fanów, marka Honor osiągnęła znakomite wyniki w 2015 r. Jej koronnym sukcesem jest osiągnięcie światowego statusu najszybciej rozwijającej się marki wśród smartfonów z obecnością w ponad 74 krajach i regionach na całym świecie. Jako dodatkowy bonus, Honor stał się także jedyną marką wśród smartfonów, która wygenerowała ponad 1 mld RMB w sprzedaży na Tmall w okresie handlowym "11 listopada".
Projekt „Future with Partners”
W ramach projektu „Future with Partners” Honor aktywnie poszukuje strategicznych partnerstw, dlatego prowadzi rozmowy z ponad 21 organizacjami na całym świecie, w tym z Google, Chevroletem, Baidu i Coca-Colą, w celu wspierania rozwiązań, które dostarczą najwyższej jakości doświadczeń mobilnych.
Komentując nadchodzący rok, George Zhao zauważył: Naszym celem w 2016 roku jest współpraca z większą liczbą partnerów, skupienie się na naszych klientach i dalszy rozwój na rynkach zagranicznych, a także utrzymanie tempa wzrostu poprzez nowe technologie, nowe produkty oraz naszą nową strategię. Będziemy dalej łączyć technologię z innowacyjnością tak, aby stworzyć produkty i usługi, które dostarczają światowej klasy doświadczeń naszym użytkownikom.