HP z Fleishman-Hillard
Z początkiem grudnia 2012 r., firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła współpracę w zakresie działań PR z agencją Fleishman-Hillard. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację w obszarze urządzeń do druku, komputerów osobistych i rozwiązań graficznych, skierowanych na rynek konsumencki i biznesowy. Zmiany w zakresie zarządzania komunikacją w HP wynikają z nowej struktury firmy. W marcu 2012 r. w HP połączono działy Komputerowych Systemów Osobistych (PSG) oraz Druku i Obrazowania (IPG), które tworzą obecnie jedną, ujednoliconą strukturę - Printing & Personal Systems (PPS).
Globalnie za komunikację w tym obszarze odpowiada sieć Porter Novelli+, która w listopadzie br. przejęła obowiązki sieci Edelman. Fleishman-Hillard w Polsce należy do sieci Porter Novelli+. Jednocześnie sieć Burson-Marsteller nadal będzie obsługiwała firmę HP w zakresie działań PR dla oprogramowania, usług IT i infrastruktury informatycznej. W Polsce za działania w tym obszarze odpowiedzialna jest agencja Sigma International (Poland).
źródło: hp/agdrtv24.pl