HTC mianuje Shashi Fernando na szefa działu cyfrowych treści
Firma HTC, międzynarodowy lider projektowania urządzeń mobilnych, mianuje na stanowisko chief content officer w HTC Shashi Fernando, pełniącego uprzednio funkcję CEO w firmie Saffron Digital. Shashi Fernando zostanie zatrudniony w centrali firmy w Taoyuan na Tajwanie i będzie podlegać bezpośrednio Peterowi Chou, CEO firmy HTC. Nominacja odzwierciedla dążenie HTC do uczynienia z cyfrowych treści kluczowego elementu oferowanych urządzeń. Shashi Fernando będzie odpowiedzialny za globalną strategię HTC w tej dziedzinie i regionalne wdrożenia.
„Shashi Fernando ma ogromne doświadczenie w dziedzinie tworzenia cyfrowych treści i cieszę się, że będzie twórcą strategii HTC w tym zakresie" - powiedział Peter Chou, CEO HTC Corporation. „Cyfrowe usługi będą kluczowym elementem naszych rozwiązań i przyszłych sukcesów. HTC jest bardzo ambitną firmą, o wielkim doświadczeniu i kompetencjach do realizacji tych ambicji.” - powiedział Shashi Fernando. „Bardzo cieszę się, że będę mógł pracować nad strategią HTC w zakresie dostarczanych treści i z niecierpliwością czekam na prezentację nowych usług klientom HTC na całym świecie.”
Shashi Fernando, przed dołączeniem do HTC, pełnił funkcję CEO w Saffron Digital, firmie założonej w 2006 roku w celu dostarczania wysokiej jakości, bezpiecznych cyfrowych usług. Firma zyskała reputację innowacyjnej technologicznie i stała się pionierem technologii medialnych i cyfrowej rozrywki. Saffron Digital została kupiona przez HTC w lutym tego roku.
Shashi Fernando znalazł się na liście Top 50 kadry kierowniczej, opublikowanej przez magazyn Mobile Entertainment w roku 2009 i 2010. Saffron Digital znajduje się obecnie na liście Deloitte Fast 50 Technology i Media Momentum Top 100 firm zajmujących się cyfrowymi mediami. David McDonald, chief operating officer w firmie Saffron Digital, będzie pełnił funkcję CEO w Saffron, będącej strategicznym partnerem HTC.