ILIFE Polska – serwis dla wszystkich
Oficjalny przedstawiciel producenta robotów sprzątających ILIFE, szczecińska firma Polor Sp. z o.o., wprowadza nową usługę serwisową „ILIFE - SERWIS DLA WSZYSTKICH ”.
Nowa usługa skierowana jest dla posiadaczy robotów odkurzających maki ILIFE, zakupionych przed otwarciem oficjalnego przedstawicielstwa w Polsce (tj. wrzesień 2018) i dotyczy urządzeń nie objętych gwarancją polskiego dystrybutora oraz robotów pogwarancyjnych.
Programem „ILIFE - SERWIS DLA WSZYSTKICH” objęci są posiadacze robotów sprzątających, którzy wcześniej zaufali marce ILIFE, ale przy zakupie nie zwrócili uwagi na kwestie serwisowe.
Mowa tu o urządzeniach zakupionych na rynku wtórnym, od nieoficjalnych sprzedawców (bez polskiej gwarancji), czy np. robotów zakupionych w chińskich serwisach aukcyjnych, gdzie często koszt wysyłki reklamacyjnej i czas oczekiwania na zwrot urządzenia może niemile rozczarować...
Usługa „ILIFE - SERWIS DLA WSZYSTKICH” dotyczy modeli robotów odkurzających: ILIFE A4s, V5s Pro, A7, V7s Plus, V8s, A8.
Program wspierany jest przez producenta ILIFE INNOVATION LTD, dlatego też koszty części i naprawy są preferencyjne, o czym może przekonać się każdy zainteresowany kontaktując się z autoryzowanym serwisem ILIFE-POLSKA poprzez formularz dostępny na stronie internetowej http://ilife-polska.pl/gwarancja-i-serwis/ .
Zgłaszając urządzenie do programu serwisowego specjaliści bezpłatnie ocenią, czy usterka wymaga ingerencji serwisanta, czy wystarczy własnoręcznie doprowadzić urządzenie do pełnej sprawności, aby dodatkowo nie obciążać użytkownika kosztami wysyłki.
Usługa może być alternatywą dla wspomnianej wcześniej wysyłki reklamacyjnej do chińskiego dostawcy, a przede wszystkim możliwością naprawy w autoryzowanym serwisie z użyciem oryginalnych części. Przewidywany koszt wykonania usługi nie powinien przekraczać 49 zł plus koszt części. Odesłanie urządzenia to koszt 15 zł. Na naprawę serwis udzielana 3 miesięcznej gwarancji.
Użytkownicy robotów ILIFE rejestrując się w usłudze „ILIFE - SERWIS DLA WSZYSTKICH” otrzymują dodatkowo wyjątkowy rabat na zakup oryginalnych akcesoriów i części eksploatacyjnych.
Czy nie obawiacie się zalewu zepsutych urządzeń?
"Zdecydowanie nie. Roboty sprzątające ILIFE charakteryzują się solidnym wykonaniem czego potwierdzeniem są statystyki i opinie użytkowników. Analizowany odsetek awarii dotychczas wyprodukowanych robotów nie przekracza 1-2%.
Występujące problemy z urządzeniami, to często usterki wynikające z braku bieżącej konserwacji, o której zapominamy w przypadku robotów, a którą użytkownik powinien regularnie przeprowadzać sam. Nierzadko to problem z zapchanym filtrem powietrza, zaplątane włosy w kołach napędowych, czy szczotkach, pogarszają pracę urządzeń.
Nasz serwis przed przysłaniem urządzenia, dokona analizy zgłoszenia i na podstawie opisu przekaże wskazówki dotyczące możliwych przyczyn niedomagania. Jeżeli rozwiążemy problem "korespondencyjnie lub telefonicznie" zainteresowany nie poniesie żadnych kosztów. - odpowiada szef projektu Mariusz Kulesza
źródło: agdrtv24.pl