JA+ nowe możliwości!
Ja+ nowe możliwości to nowe strategiczne podejście Plusa do relacji z klientami. Nowe możliwości są wielowymiarowe i oznaczają, że Plus będzie je realizował w wielu obszarach: ofertowym, technologicznym, a także komunikacyjnym. Już teraz startuje więc całkowicie nowa platforma komunikacyjna, która będzie wspierała oferty Plusa w każdym istotnym segmencie rynku. Nowe pozycjonowanie, nowe kolory, nowe twarze, nowe możliwości. A do tego atrakcyjne oferty, stawiające w centrum zainteresowań potrzeby klientów.
Plus jest dzisiaj częścią Grupy Polsat - największego dostawcy zintegrowanych usług multimedialnych i lidera na rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Celem Grupy jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu, klientów indywidualnych i biznesowych przy użyciu najlepszych i najnowocześniejszych technologii. Pierwszym etapem realizacji tej strategii było wprowadzenie programu SmartDom, który jest dzisiaj ogromnym sukcesem - ponad 700 tysięcy użytkowników i ponad 2,17 mln usług.
Drugim etapem było wprowadzenie na rynek nowej marki telekomunikacyjnej dla młodych - Plusha. Teraz przyszedł czas na realizację kolejnego etapu i nową strategię dla głównej marki telekomunikacyjnej - Plus - w relacjach z klientami i otoczeniem rynkowym. Plus zmienia się odpowiadając na potrzeby klientów i obecne trendy rynkowe.
Ja+ nowe możliwości
Nowe możliwości są wielowymiarowe i oznaczają, że Plus będzie realizował je w różnych obszarach:
- komunikacyjnym - nowa platforma komunikacyjna wprowadza i wspiera nowe oferty i pozycjonowanie marki Plus,
- ofertowym - nowe oferty są zbudowane pod kątem nowych potrzeb klienta wynikających z przenikania się różnych usług - rozmowy, smsy, mmsy, internet, wideo to tak naprawdę części składowe jednej usługi, jakiej potrzebuje niemal każdy klient,
- technologicznym - Plus jest liderem technologicznym, testuje i komercjalizuje nowe rozwiązania - największy zasięg LTE, HD Voice, udanie przeprowadzone testy eMBMS i VoLTE, a dla klientadostarcza nowe rozwiązania i technologie w prosty i intuicyjny w użyciu sposób.
Nowy Plus. Nowe pozycjonowanie
Nowa komunikacja kierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą zaspokajać ciekawość i głód wiedzy, szukających kompleksowych rozwiązań, łączących telekomunikację z rozrywką. Plus to operator, który daje niegraniczone możliwości w świecie telekomunikacji i szeroko rozumianej rozrywki . To operator „z którym nigdy się nie nudzę”, „ciągle mnie zaskakuje”, który „zaspokaja moją ciekawość” oraz „niweluje wszelkie moje obawy i przełamuje bariery”. Wreszcie - operator, który „daje tak wiele za tak niewiele”, czyli „operator dla mnie”.
źródło: plusgsm/agdrtv24.pl