agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Jak transport… to z wniesieniem i montażem

Jak transport… to z wniesieniem i montażem

2012-12-17 15:02:00

Rhenus podsumowuje rok 2012 w usłudze Home Delivery. Rhenus Contract Logistics zanotowało w 2012 roku 23%-owy wzrost sprzedaży usługi Home Delivery. Serwis polega na dostawie mebli i sprzętu AGD/RTV wraz z wniesieniem oraz montażem.

Usługa Home Delivery firmy Rhenus polega na realizacji dostaw bezpośrednich do klientów. Kluczowym aspektem serwisu jest przede wszystkim wygoda dla finalnego konsumenta. Oprócz standardowego dostarczenia zakupionego sprzętu, urządzenie jest wniesione bezpośrednio do pomieszczenia, w którym ma działać, co nie jest to oczywiste w przypadku standardowej usługi kurierskiej. Klient ma również zagwarantowane uruchomienie lub montaż wyposażenia. W ciągu 10 lat oferowania usługi na terenie Polski Rhenus zrealizował ponad 900 tys. doręczeń w ramach Home Delivery. Tylko w ostatnim roku firma zanotowała 24% wzrost popularności usługi.

"Wyniki badań i nasze obserwacje potwierdzają, że Polacy coraz częściej wyposażają swoje domy dokonując zakupów przez Internet. Według danych brytyjsko-amerykańskiej firmy badawczej PMR, specjalizującej się w analizie tendencji na terenie Europy Środkowo-Wschodniej i rynków wschodzących, w 2012 roku wartość segmentu RTV wzrośnie o 8,8%, a cały rynek RTV, AGD i sprzętu elektronicznego o ponad 4%1. Dynamiczny 24% wzrost został odnotowany w Polsce również w obszarze rynku e-commerce. Obecnie jesteśmy najszybciej rozwijającym się krajem w tym segmencie. W tym ujęciu, usługi takie jak Home Delivery stają się czynnikiem budującym przewagę konkurencyjną, zapewniającą klientowi pewność szybkiej i kompleksowej dostawy" - powiedział Przemysław Zarzecki, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Home Delivery w Rhenus Contract Logistics.

Czym charakteryzuje się Home Delivery firmy Rhenus? Każde doręczenie realizowane jest zawsze przez dwóch odpowiednio przeszkolonych pracowników Rhenus. Oprócz wiedzy technologicznej i montażowej zespoły Rhenus ponoszą swoje kwalifikacje także
w obszarze obsługi klienta. Zaawansowanie tej usługi sprawia, że są one postrzegane nie jako firma dostarczająca sprzęt, ale poniekąd przedstawiciele sklepu, w którym końcowy klient zamówił towar. Przez cały proces dostawy, klient ma dostęp do bieżących informacji o statusie zamówień i wykonaniu usługi. Dodatkowym atutem Home Delivery jest terminowość i czas realizacji usługi. W większości przypadków zamówiony sprzęt jest dostarczany w czasie 72 godzin od momentu złożenia zamówienia. Przez ostatnie 12 miesięcy zespoły Rhenus zrealizowały 23% więcej doręczeń i 18%-owy wzrost liczby montaży i drobnych instalacji sprzętu w porównaniu z rokiem 2011.

"Home Delivery Rhenus zaczyna się w miejscu, w którym swoją pracę kończy kurier. Klient dokonujący zakupu w placówce współpracującej z naszą firmą ma pewność, że zamówiony przez niego towar zostanie szybko doręczony, wniesiony i zamontowany. Dodatkowo, stary sprzęt taki jak lodówka, czy pralka może zostać odebrany i zutylizowany na życzenie klienta w sposób bezpieczny dla środowiska. 10-letnie doświadczenie w realizacji zleceń Home Delivery pozwoliło wypracować również sprawny system szkoleń pracowników dopasowany do specyfiki konkretnego typu sprzętu czy zabudowy" - dodał Przemysław Zarzecki.

Prawdziwy sprawdzian możliwości dla Rhenus to grudzień - miesiąc, w którym operatorzy logistyczni odznaczają największą dynamikę sprzedaży swoich usług. Według szacunków specjalistów firmy tylko w grudniu zostanie zrealizowanych o 35% więcej zleceń niż w roku poprzednim.

informacja prasowa: rhenus

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe