Janusz Łapacz nowym Sales Managerem w Logitech Poland
Z początkiem czerwca br. do polskiego biura firmy Logitech dołączył Janusz Łapacz, który jako Sales Manager zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy na rynku polskim. W polskim biurze Logitech Janusz Łapacz jest odpowiedzialny za całość sprzedaży Logitech do polskich partnerów firmy. Do jego zadań należy tworzenie i rozwój strategii sprzedażowej wszystkich kategorii produktowych Logitech dostępnych na polskim rynku. Janusz zajmie się także koordynacją działań z dystrybutorami firmy oraz organizacją prezentacji i szkoleń dla kluczowych klientów i partnerów.
Janusz Łapacz jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1996 roku jest zawodowo związany branżą RTV i AGD. Przed rozpoczęciem pracy w Logitech, przez osiem lat pracował w Samsung Electronics Polska, gdzie jako Sales Manager zbudował zespół handlowców odpowiedzialny za obszar elektroniki użytkowej. Wcześniej pracował także dla firm Siemens VDO Automotive oraz Philips Polska.
Po godzinach, Janusz Łapacz interesuje się piłką nożną oraz grywa w squasha.