Jesień pełna nowości i promocji od Comarch
Comarch rozszerza ofertę rozwiązań mobilnych i wprowadza na rynek dwie nowe aplikacje przeznaczone do wsparcia sprzedawców oraz pracowników punktów serwisowych w ich codziennych obowiązkach: Comarch Mobile mPOS i Comarch Mobile Serwis. Każda aplikacja jest w pełni zintegrowana z systemami Comarch ERP, co gwarantuje spójną i bezpieczną politykę zarządzania przedsiębiorstwem.
Dodatkowo Comarch przygotował specjalną promocję. Teraz każda firma, która zdecyduje się na zakup licencji Comarch Mobile Serwis otrzyma 25% rabatu. Oferta obejmuje zakup systemu zarówno w wersji stacjonarnej, jak i w wersji usługowej. Promocja już ruszyła i potrwa do 30 listopada tego roku.
Naprawy, przeglądy i gwarancje pod kontrolą aplikacji Comarch Mobile Serwis
Obecnie niemal każdy serwisant czy montażysta posiada smartfon lub tablet. Comarch przygotował dla nich aplikację ComarchMobile Serwis, która daje dostęp do pełnej dokumentacji i historii wykonanych napraw, montaży i usług, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych. Serwisant może nie tylko planować i realizować własne zlecenia, ale także zaplanować je dla innego pracownika, który posiada kompetencje do naprawy sprzętu.
Z kolei kierownicy działu napraw mogą rozbudować obsługę i rejestrację usług. W trakcie serwisowej mogą np. zlecić wykonanie zdjęć sprzętu przed i po naprawie czy też wypełnienie wymaganego protokołu serwisowego. Po zrealizowaniu zlecenia usługa może zostać zafakturowana na urządzeniu mobilnym lub w centrali.
Mobilny punkt obsługi klienta
Kolejną nowością w ofercie krakowskiego producenta jest Comarch Mobile mPOS. Jest to skuteczne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o punktach handlowych typu pop-up store, czy też małych i dużych sklepach w galeriach handlowych, dla których niezwykle ważne jest wykorzystanie urządzeń mobilnych, by w dowolnym miejscu sklepu móc nawiązać kontakt z klientem, doradzić mu, a ostatecznie nawet sfinalizować sprzedaż, wystawiając paragon lub fakturę. Jedyne, czego potrzebuje sprzedawca, by skutecznie przeprowadzić całą transakcję to smartfon lub tablet wraz ze skanerem a do tego mała drukarka oraz mobilny terminal kart płatniczych.
Zasady promocji
Promocją objęty jest zakup oprogramowania Comarch Mobile Serwis instalowanego u klienta albo zawarcie umowy z Comarch SA na świadczenie usług w wersji online. Przy wersji stacjonarnej, klient otrzymuje jednorazowy rabat w wysokości 25% zakupu systemu. Jeżeli firma zdecyduje się na rozwiązanie w wersji usługowej, przez pierwsze 12 miesięcy, wysokość comiesięcznych opłat abonamentowych jest obniżana o 25%.
Sprawdzone przez najlepszych
Z rozwiązań mobilnych Comarch skorzystało dotychczas kilkaset przedsiębiorstw zarówno polskich, jak i zagranicznych, m.in.: producent kosmetyków Natura Brasil. Francuski oddział firmy korzysta z oprogramowania Comarch do obsługi sklepów typu pop-up store. Z kolei w Polsce na produkty Comarch postawiły takie firmy jak: Lakma, Polwell czy Texpol. Wdrożone systemy dały firmom możliwość kompleksowej obsługi spotkań z klientem, kontroli ułożenia towaru na półkach, sprawnej i wygodnej obsługi przyjmowania zamówień czy też swobodnego dostępu do pełnego katalogu produktów wraz z pełną historią transakcji danego klienta.
Pełna oferta rozwiązań mobilnych Comarch ERP zawiera narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety, które wspierają kluczowe procesy firmy, tj. Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zarządzanie, Comarch Mobile Serwis, Comarch Mobile mPOS, Comarch Mobile Monitorowanie, Comarch WMS, Comarch iBard24 czy analizy Business Intelligence w Comarch BI Point.
źródło: comarch/agdrtv24.pl