Jesienny powiem kolorów w ofercie Kenwood
Jesień wcale nie musi być smutna, szara i melancholijna - wręcz przeciwnie, może przejawiać się prawdziwą wariacją barw, co udowodniła marka Kenwood wprowadzając na rynek nową serię śniadaniową BOUTIQUE. Podążając wprost za moda ze światowych wybiegów, w nowej linii śniadaniowej BOUTIQUE królują takie kolory jak: żółć, pomarańcz, magenta, niebieski i zieleń. Tym samym, każdy kto ceni design i styl, lubi być trendy i stawia na wyraźny akcent z pewnością odnajdzie w nowej kolekcji coś dla siebie.
[[[zdjecie,4526,prawa]]] Już dawno przeszły w niepamięć czasy, kiedy to czajnik tylko gotował wodę, a toster przygotowywał tosty… Dzisiaj kuchnia, nie będąc już przestrzenią zamkniętą i zarezerwowaną tylko dla Pani Domu ma za zadanie przyciągać wzrok i wzbudzać zainteresowanie, a także nie ukrywajmy tego - wywoływać WOW na ustach odwiedzających nas gości. Nowa seria Kenwood BOUTIQUE to połączenie design z najwyższej jakości technologią i funkcjonalnością. W skład serii BOUTIQUE wchodzą czajnik elektryczny (poj. 1 l, podświetlany przycisk włączania, okienko podglądu, moc 2200 W) i toster (moc 900 W, stal nierdzewna, funkcja Peek&View pozwalająca kontrolować stopień przyrumienienia, rozmrażania a także opiekacz do bułeczek)
Seria bjest dostępna w sieciach partnerskich od września 2011r. Cena produktów: Czajnik - 339zł; toster - 339zł.