Kampania telewizorów Sharp AQUOS LED UQ10 z technologią Quattron Pro
Rozpoczynająca się właśnie akcja dedykowana jest najnowszym telewizorom Sharp. Jest ona jednym z elementów kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek Polski serii telewizorów UQ10 wyposażonych w technologię Quattron Pro. Premiera prasowa linii UQ10 odbyła się 20 marca 2014 roku. Telewizory są już dostępne w sprzedaży.
Kampania potrwa przez najbliższy miesiąc, obejmując kampanię odsłonową - m.in. na witrynach mobilnych i biznesowych Onet.pl oraz Bankier.pl i taktyczne działania na porównywarce cenowej okazje.info. Uzupełnieniem działań online jest także kampania na natywnych formatach uwierzytelniających na treściach biznesowych oraz kompleksowe natywne aktywności w obszarze marketingu wyszukiwań. Banery oraz materiały interactive wykorzystywane podczas kampanii przygotowała centrala europejska Sharp. Planowaniem oraz zakupem mediów zajęła się międzynarodowa sieć reklamy natywnej online - Interactions Europe. Kolejne aktywności w ramach wprowadzenia na rynek nowej linii telewizorów Sharp obejmą także radio oraz wybrane tytuły prasowe.
źródło: sharp/agdrtv24.pl